שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט מרגיע את ההורים שחוששים לחסן ילדים
בישיבת הממשלה
לצד הכרזה על החלטתו שלא ליישם הקלות נוספות במגבלות הקורונה בישראל, ביקש ראש הממשלה מהשרים לחסן את ילדיהם ראשונים
ראש הממשלה נפתלי בנט בדיון של קבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בדבריו בישיבת הממשלה למבצע מתן החיסונים מפני נגיף הקורונה לילדים והרגיע את ההורים החוששים מהצעד.

"בימים האחרונים אנחנו עדים לגל תחלואה קשה מאוד שמכה באירופה, ואנחנו רואים גם עלייה מסוימת במקדם ההדבקה כאן בישראל. החורף מתחיל, ואנחנו בפתחו של מה שמסתמן כגל תחלואת הילדים. לשמחתנו, אנחנו נשארנו עם האצבע על הדופק גם כשהמגמה הייתה חיובית ולכן אנחנו ערוכים", אמר בנט.

"בימים האחרונים נחתו בישראל חיסונים רבים לילדים בכמויות גדולות מאוד לקראת מבצע החיסון שיחל ביום שלישי. צריך לומר – אלה חיסונים מיוחדים לילדים, הם מותאמים, ויש במנה רק את שליש הכמות שיש במנת מבוגרים. החיסונים הללו כבר ניתנו למיליוני ילדים בעולם, בעיקר בארה"ב. החיסונים בטוחים ויעילים בשביל לשמור על בריאות ילדינו".

בנט הוסיף והבהיר: "כפי שכבר אמרתי – בני, דוד, יהיה מהראשונים להתחסן, וכך אני מצפה מכל הורי ישראל, בוודאי משרי הממשלה, שיש להם ילדים או נכדים בגיל הרלוונטי".

ראש הממשלה הוסיף וציין, כי "נוכח המצב הקיים, לא צפויות הקלות נוספות בתוך ישראל בשלב זה. צריך לומר – ישראל פתוחה ובטוחה, ואנחנו נפעל שככה יימשך".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. איך אפשר להאמין ולהפקיד את חיי ילדינו בידי ראש ממשלה שהתגלה כשקרן לבוחריו, ולהאמין לו לכל הבטחותיו בנוגע לחיסוני הילדים, לאחר שהתגלה כי שיקר לבוחריו ופיזר להם המון הבטחות ריקות מכל מתוכן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים