שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט מתגאה: "פועלים רק לטובת האזרחים"
נאום הגאווה
"אני גאה ביכולת שלנו כעם להתאחד ולשלב זרועות. אני מאוד גאה בממשלה החדשה שלנו – ממשלה של המון רצון טוב, ממשלה משתפת, מתואמת ושקולה" אומר בנט
תגיות:
יאיר לפיד, נפתלי בנט, גדעון סער, מנסור עבאס, אביגדור ליברמן | צילום: רענן כהן
צילום: רועי אברהם / לע"מ, סאונד: ניר שרף / לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שלח היום (ראשון), ברכת שנה טובה לאזרחי ישראל לרגל השנה החדשה. "אזרחיות ואזרחי ישראל, יש לנו הרבה סיבות טובות לחוש גאווה בראש השנה הזה", פתח בנט את דבריו.

"אני גאה ביכולת שלנו כעם להתאחד ולשלב זרועות. אני מאוד גאה בממשלה החדשה שלנו – ממשלה של המון רצון טוב, ממשלה משתפת, מתואמת, שקולה, שפועלת רק מתוך טובת האזרחים, וכן – גם יודעת לפרגן שר אחד למשנהו".

"אני גאה בכך שנלחמנו על פרנסת אזרחי ישראל והגענו לפתיחת השנה הזאת ללא סגרים, בניגוד לגלים הקודמים שהמדינה הייתה סגורה ומסוגרת. זה לא היה קל, זה לא היה מושלם, אבל בעזרת ה' הצלחנו. אתם יכולים ללכת לעבודה או לבלות בבית, בבית מלון או במסעדה, או לקבוע עם חברים על פי ההנחיות. המדינה פתוחה וזה לא מובן מאליו. עוד מוקדם לחגוג, זו מערכה ארוכה והיא עוד לפנינו, אז אנחנו לוקחים כל צעד ומטפלים בו".

"אני גאה בשני מיליון התלמידות והתלמידים שחזרו לבתי הספר ולגני הילדים לפני ימים ספורים. התעקשנו על כך, יצרנו את התנאים לזה ואנחנו נמשיך לשמור על מערכת החינוך שלנו ולטפח את דור העתיד של מדינה ישראל".

"אני גם גאה ביכולת שלנו, אחרי שנים בלי תקציב, לגבש תקציב מדינה, לקבוע סדרי עדיפויות ארוכי-טווח, ובראשם חיזוק וביצור הביטחון, חיזוק מערכת הבריאות ושורה של רפורמות שיורידו את המחירים בישראל. אני גם גאה שיצאנו לדרך עם מתווה הכנסת הציבור החרדי למעגל העבודה".

"אני מאוד שמח על העשייה שלנו בשדה המדיני – אנחנו מחזקים את הקשר עם ארה"ב ועם הנשיא, את הבריתות הקיימות ומניחים יסודות לבריתות חדשות".

"אני גאה בחיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, שפועלים מקרוב ומרחוק, כדי שהנס שקרוי 'מדינת ישראל' ימשיך להקרין עוצמה וימשיך להבטיח הגנה וביטחון לאזרחי המדינה שלנו".

"ובעיקר, אני גאה בכם, אזרחיות ואזרחים, שאתם נותנים אמון בממשלה הזאת ונותנים לנו את הגב. ראיתי אתכם גם בנושא החיסונים יוצאים להתחסן, כי ידעתם שהחיסון השלישי ייתן לכם בריאות, ייתן לכם הגנה ויאפשר לפתוח את הכלכלה. אני מאוד מעריך את זה".

"אני רוצה לאחל לכל אחד ואחת מכם שנה טובה. שנה טובה למשפחות שלכם, לחברים וכמובן, לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון. שנה טובה ומתוקה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים