שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט נפגש וירטואלית ועקץ את נתניהו ב-LIVE
משבר הקורונה
ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם בני נוער במפגש חי ברשת החברתית ועקץ את קודמו בתפקיד: "השנה נחגוג עם המשפחה – לא כמו בשנה שעברה"
ראש הממשלה נפתלי בנט מקיים מפגש בשידור חי עם בני נוער | צילום: קובי גדעון, לע"מ

המחלוקת הפוליטית מגיעה לבני הנוער: ראש הממשלה נפתלי בנט קיים הערב מפגש וירטואלי באמצעות הרשת החברתית, במהלכו שוחח עם בני נוער שהתחילו היום את שנת הלימודים החדשה בצל נגיף הקורונה, אך לא התאפק ושיגר אמירות נגד קודמו בתפקיד.

במהלך השידור התייחס ראש הממשלה להחלטה לפתוח את שנת הלימודים, למרות הזינוק הדרמטי בתחלואה שהוביל את ישראל לראש טבלת המאומתים בעולם ביחס למיליון תושבים, ואמר כי הסיבה לכך נובעת מההחלטה לעשות "הרבה דברים מאוד יצירתיים שלא נוסו במקומות אחרים, כי אנחנו חייבים לנצח את הקורונה ולחיות את החיים".

בנט הוסיף וציין, כי "הבשורה הנוספת היא שכמו שהדברים נראים, אנחנו חוגגים את ראש השנה וישראל פתוחה – עם המשפחה. לא כמו בשנה שעברה כשהיינו כל אחד לבד", תוך שהוא משגר עקיצה ליו"ר האופוזיציה, שבזמן שכיהן בתפקיד ראש הממשלה הוביל לסגר מלא.

"כמו שאתם זוכרים, האסטרטגיה שלי הייתה לא לחזור עוד פעם לסגרים של השנה שעברה ולסגרים במהלך שנת הלימודים, אלא להפעיל שיטה אחרת. הרבה מאוד פעולות, הרבה בדיקות, הרבה מאוד חיסונים כדי לנצח, במקרה הזה – את זן הדלתא, מבלי לסגור את ישראל", אמר רה"מ בנט.

בנט הוסיף וציין, כי זו גישה הרבה יותר קשה מאחר ו"הכי קל לסגור את המדינה, והנה ניצחת. הבעיה היא שזה הרסני – זה הורס עסקים, זה נורא בשביל בני הנוער במשך חודשים ארוכים להיתקע בבית מול זומים ולבהות מול המסכים".

"אז איפה אנחנו נמצאים כרגע?", הסביר ראש הממשלה לצופים, "הקרב הוא צמוד, אבל אני יכול לדווח לכם שאם כולנו נמשיך להתנהל בצורה שאנחנו מתנהלים, כלומר – ללכת ולהתחסן ולעטות מסכות במקומות סגורים, אנחנו יכולים להתגבר על הגל הנוכחי בלי סגרים, אם נעשה את הפעולות הנכונות".

ראש הממשלה נפתלי בנט מקיים מפגש בשידור חי עם בני נוער | צילום: קובי גדעון, לע"מ
הצטרפו ועקבו אחר

10 תגובות

  1. צודק במאה אחוז. נתנייהו הפך כל דבר לדרמה. שיגע את כל המדינה בשביל האינטרסים האישיים שלו.

  2. השוטה עקץ את עצמו, כולם הבינו מדבריו כי כל זה בגלל שהוא לא מצליח להתגבר על המגיפה. ירה לעצמו בראש!!!

  3. השוטה עקץ את עצמו, כולם הבינו מדבריו כי כל זה בגלל שהוא לא מצליח להתגבר על המגיפה. ירה לעצמו בראש!!!

  4. השוטה עקץ את עצמו, כולם הבינו מדבריו כי כל זה בגלל שהוא לא מצליח להתגבר על המגיפה. ירה לעצמו בראש!!!

  5. חצוף בנט הזה קאלק לא מול זומים אז מה אני עושה בבית?????? למה אני לא באה לבית ספר לפגוש חברות????? קעלק זה הרסני לבני הנוער להיות כל היום בזומים גם אני וגם חברות שלי ולא רק מהבית ספר אלא מכל הארץ לומדות בזומים חוץ מכיתות בודדות שיש בהם 70 אחוז בוקים לא רוצים לחסן יופי אז לא אנחנו מדינה דמוקרטית לא צריך להכריח בהקיפין להתחסן

    1. השוטה עקץ את עצמו, כולם הבינו מדבריו כי כל זה בגלל שהוא לא מצליח להתגבר על המגיפה. ירה לעצמו בראש!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים