שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בפעם השניה ביומיים: תקיפה ישראלית בסוריה
דיווח בסוריה
לפי הדיווחים, צה"ל תקף בעיירה אל-קוסייר שבחומס, צומת מרכזי של משלוחי הנשק בין סוריה ללבנון. ככל הנראה, מדובר בתקיפה של משלוח אמצעים שיועדו לחיזבאללה
תקיפה בסוריה | צילום: התקשורת בסוריה

מערכות ההגנה האווירית של סוריה הופעלו בעקבות תקיפה של ישראל סמוך לעיר קוסייר שבמחוז חומס – כך דווח הלילה בסוכנות הידיעות הממלכתית במדינה סאנ"א. לפי הדיווח, המערכות הסוריות "סיכלו את התוקפנות הישראלית". לפי גורם צבאי סורי, "לא היו נפגעים בתקיפה, אך נגרם נזק לרכוש". סוכנות הידיעות רויטרס ציינה כי צה"ל סירב לבקשתה להתייחס לתקיפה.

לפי הודעת הארגון, התקיפה בוצעה מהמרחב האווירי של לבנון נגד אתרים צבאיים של חיזבאללה באזור שדה התעופה הצבאי קוסייר שבחומס, ואתרים צבאיים נוספים של חיזבאללה באזור המזרחי של המחוז. עוד צוין כי נהרסו מצבורי נשק ותחמושת.

הדיווחים מגיעים לאחר שבלילה שבין שני ושלישי דווח על תקיפה נוספת של חיל האוויר – שהיתה התקיפה הראשונה בסוריה שיוחסה לישראל תחת כהונתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. לפי כלי התקשורת הסוריים, אותה תקיפה בוצעה באזור העיר חאלב, בו יש נוכחות של מיליציות פרו-איראניות.

כמו כן, מאוחר יותר בלילה בין שני ושלישי, סמוך לשעה 4:00, נורו שתי רקטות לגליל המערבי משטח לבנון, ואזעקות הופעלו באזור. רקטה אחת יורטה ורקטה נוספת נפלה בשטח פתוח. צה"ל הגיב בירי ארטילרי לעבר יעדים בדרום לבנון ולא נרשמו נפגעים בשני הצדדים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים