שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » בקבוקי תבערה הושלכו לעבר בית בעוז ציון
פיגוע בבנימין
אדם שגר במקום נפצע קל מכוויות ברגליו ושלושה נוספים משאיפת עשן. כוחות הביטחון סורקים את האזור כדי לאתר את החשודים
| צילום: עוז ציון
צילום: עוז ציון

מחבלים השליכו הלילה (חמישי) בקבוקי תבערה לעבר בית במאחז עוז ציון שבבנימין. בבית ישנו ארבעה צעירים באותה עת, ושניים מהם נכוו ונפצעו באורח קל. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי במקום והם לא נזקקו לפינוי לבית חולים. כוחות צה"ל סורקים אחר החשודים זה כמה שעות.

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך הלילה התקבל דיווח אודות מספר מחבלים, אשר השליכו בקבוקי תבערה לתוך מבנה במאחז עוז ציון, שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין". כוחות צה״ל, משטרה וכב״א הגיעו לנקודה וכיבו את השריפה. אין נפגעים ונזק קל נגרם למבנה. כוחות הבטחון עורכים סריקות במרחב ופועלים לתפיסתם".

תושבי המאחז סיפרו כי במהלך הלילה מחבלים ערבים השליכו בקבוקי תבערה לבית מגורים במאחז, כתוצאה מהשריפה נפגעו שני בחורים מכוויות באופן קל. בבית ישנו באותה שעה ארבעה בחורים, כתוצאה מבקבוקי התבערה הבית החל לבעור, והבחורים נאלצו לקפוץ מחלונות הבית החוצה. אחד מבקבוקי התבערה נחת בסמוך למזרון של אחד מהבחורים וגרם לכויות ברגליו.

בקבוקי תבערה נוספים הושלכו גם מחוץ לבית ושריפה החלה לבעור גם בחצר הבית. סה"כ הושלכו לבית שלושה בקבוקי תבערה, ולחצר הבית לפחות שניים נוספים. כוחות כיבוי, צבא ומד"א הגיעו למקום, כיבו את השריפה וטיפלו בפצועים שלא נזקקו לפינוי.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "המחבלים שהציתו הלילה בתי מגורים בעוז ציון ליד גבעת אסף הם אותם מחבלים ואותו אוייב שרודף אותנו היום בירושלים, ביפו ובעזה. צה"ל צריך לפעול ביד קשה מאד נגדם ונגד הסביבה התומכת שלהם. התעוזה שיש לאוייבים שיוצאים לפיגוע כזה בו כמעט נשרף בית על יושביו היא נקודת חולשה שלנו. אני מבקש לחזק את ידי החברים בעוז ציון שחוו הלילה ארוע קשה מאד. נחזק את המגמה להתרחבות ישראלית במרחבי יהודה ושומרון".

בתגובה לפיגוע השלכת בקבוקי תבערה על בית במאחז 'עוז ציון' מוסר חבר ועדת חוץ ובטחון ח"כ איתמר בן גביר: "הפעם קרה נס אבל אין סומכים על הנס, בפעם הבאה הפיגוע עלול להיגמר ברצח. אעלה את הנושא בועדת חוץ ובטחון ואדרוש להרוס בתי מפגעים גם אם לא הצליחו בזממם לרצוח נפש. מדינת ישראל מאבדת את ההרתעה ותושבי מדינת ישראל משלמים את המחיר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים