שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בקואליציה בוחנים הסכמות עם המשותפת
בעקבות פרישת סילמן
בעקבות פרישת סילמן, גורמים בממשלת בנט לפיד, פנו למשפטנים בבקשה לנסח הסכמות עם הרשימה המשותפת. "לא מפתיע שלבנט אין שום קו אדום"
נפתלי בנט, יאיר לפיד, בני גנץ, גדעון סער, אביגדור ליברמן | צילום: אריה לייב אברמס

בעקבות פרישת סילמן, גורמים בממשלת בנט לפיד, פנו למשפטנים בבקשה לנסח הסכמות עם הרשימה המשותפת. כך דיווחה העיתונאית אילה חסון.

ח"כ אופיר כץ מהליכוד הגיב: "יושבים בכנסת ישראל פוליטיקאים מהזן הנחות ביותר מאז קום המדינה, שבשביל הכיסא שלהם ימכרו אותנו למחלקי תעודות הוקרה למחבלים רוצחי יהודים".

ח"כ שלמה קרעי: "בנט לא סומך יותר על חברי ימינה ומוכר אותנו למסוכנים ביותר. ההסכמות עם המשותפת הם הנספח המקדמי לאוסלו ג שכבר נמצא כאן בכל כוחו ורצחנותו. לא סתם גנץ ממשיך עם ההקלות שרוצחות אותנו ומתעלם מהתראות הטרור. הממשלה הזו בסופה. חייבים להפיל אותה עכשיו. שקד ואורבך, אלקין ושרן, איפה אתם?"

ראש מטה מחאת "הקו האדום" יואל שילה תגובה לפרסום על כך שבעקבות פרישת סילמן, גורמים בממשלת בנט לפיד פנו למשפטנים בבקשה לנסח הסכמות עם הרשימה המשותפת: "לא מפתיע שלבנט אין שום קו אדום שיגרום לו לעצור. בניסיון להציל את הכסא שלו, ובשיאו של גל טרור בנט פועל להכניס גם את תומכי הטרור של המשותפת לקואליציה".

"אנחנו קוראים לכל חברי הכנסת הציוניים שנשארו בקואליציה ולכל מי שעוד אכפת לו ממדינת ישראל לפרק מייד את הממשלה הרעה הזאת שמפקירה את בטחון ישראל. ממשלה בתמיכת המשותפת היא פרס לטרור והפקרה של הביטחון של כל אחד ואחת מאיתנו!".

כזכור, הבוקר פורסם בישראל היום כי בימים האחרונים גורמים פוליטיים בקואליציה פנו לבכירי הרשימה המשותפת והציעו הצעות אותן מגדירים בקואליציה מרחיקות לכת. ההצעות שקיבלו אנשי הרשימה המשותפת נוגעות בתקציבים למגזר הערבי, תמיכה בחוקים "אזרחיים" של חברי הרשימה המשותפת שייטיבו עם הציבור הערבי ועוד.

עוד פורסם, כי מלבד הטבות מעשיות, בקואליציה לוחצים על אנשי הרשימה המשותפת בטענה כי פירוק הממשלה הנוכחית והליכה לבחירות עשויה להקים ממשלה עם סמוטריץ' ובן גביר הנחשבים כידוע קו אדום בעיני אנשי הרשימה המשותפת.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הלוואי שהמשותפת ייכנסו לממשלה.
    אין גבול לצביעות האופוזיציה. עבורם, כדי להפיל את הממשלה, אפשר להסתמך על המשותפת אבל כדי לתמוך בה הם פסולים.

  2. סופסוף ממשלה שעובדת עבור כל אזרחי ישראל, ואתם באופוזיציה שלא עשיתם דבר למענינו בכל שנות שלטונכם, למעט להסית ולחלוב את הקופה הציבורית, מפריעים גם עכשיו לניהול המדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים