שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » בקרוב לא תצטרכו להציג בדיקת PCR בעלייה למטוס
דעיכת הקורונה
צמצום מקרי התחלואה בנגיף הקורונה צפוי להוביל להקלות נוספות לישראלים הטסים בחזרה לישראל, כאשר במקום בדיקת PCR הם יוכלו לבצע בדיקת קורונה מהירה
בדיקת קורונה מהירה | צילום: סופיה ישראל

קבינט הקורונה צפוי לקבל החלטות חדשות סביב הגבלות הקורונה לישראלים החוזרים לארצה, כאשר לראשונה מפרוץ הנגיף לא יידרשו הטסים להציג בדיקת PCR שלילית בעלייה למטוס.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', שר הבריאות ניצן הורביץ מוביל הצעה לפיו את בדיקת ה-PCR המוצגת בעלייה למטוס תוכל להחליף בדיקת קורונה מהירה (אנטיגן) שבוצעה זמן קצר לפני העלייה למטוס.

עוד דווח, כי ההחלטה תובא עוד השבוע לקבינט הקורונה, וזאת על מנת שתיכנס לתוקף כבר בשבוע הבא. ככל וההחלטה אכן תתקבל, היא תחליף את התקנות הקיימות הן לישראלים השבים ארצה והן לתיירים הבאים לבקר בישראל – שיוכלו לבחור האם לבצע בדיקת אנטיגן ביממה שלפני העלייה למטוס או בדיקת PCR עד 72 שעות לפני ההמראה.

בסביבת השר הורביץ ציינו, כי המהלך נעשה בתיאום עם משרדי התיירות והתחבורה, במאמץ משותף לאפשר את חידוש התיירות הנכנסת, תוך שמירה על בריאות הציבור.

על פי הדיווחים הערב, ההחלטה תאפשר את ביצוע בדיקות האנטיגן אך ורק באמצעות מעבדה מוכרת במדינה הזרה.

בתוך כך, הערב הגישה חברת פייזר למנהל התרופות והמזון האמריקאי (ה-FDA) את בקשתה לאשר לשימוש את הגלולה שפיתחה להתמודדות עם נגיף הקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים