שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » בקשה אחרונה להיות בעלייה לתורה של בכורו
במצב סופני
סעודת הבר מצווה נערכה במרפסת בית החולים, בהשתתפות בני משפחה. מנהל בית החולים פרופ' גמזו אמר: "כשיש ילד שהגיע לגיל מצוות, בית החולים שלנו יאפשר את הכול"
פרופ' רוני גמזו עם אביו של בחור הבר מצווה בבית החולים איכילוב | צילום: באדיבות המצלם

אירוע מרגש וחריג התרחש בבית החולים איכילוב, כאשר אחד החולים, מהמגזר החרדי, שנמצא במצב סופני ביקש ממשפחתו כי בקשתו האחרונה היא להשתתף בעליה לתורה של בנו בכורו, שנכנס השבוע לעול תורה ומצוות.

בני המשפחה במאמצים כבירים ניסו לסדר את האישורים הדרושים לכך, אך עקב מספר קשיים לא עלה בידם לארגן את כל האישורים.

בארגון רפואה שלמה בהנהלת איש החסד יוסי מרגלית שמעו על המקרה, ולא יכלו להישאר אדישים. "מדובר בבקשה האחרונה של אדם השוכב על ערש דווי, מי אנחנו שנעמוד מנגד" אמר מרגלית. "נכנסנו בעובי הקורה, לאחר מספר טלפונים ושליחת מסמכים קיבלנו את האישור המיוחל לערוך את העלייה לתורה ואת שמחת הבר מצווה בבית הכנסת של בית החולים" מספר אחד המתנדבים. עין לא נותרה יבשה בזמן שחתן הבר מצווה עלה לתורה, ובזמן שאביו הניח את ידיו על ראש בנו ובירכו בברכת הבנים.

סעודת הבר מצווה נערכה במרפסת בית החולים, בהשתתפות בני משפחה והצוות הרפואי. אורח הכבוד בסעודה היה רב בית החולים הרב אברהם רזניקוב שעומד לצד בני המשפחה לאורך כל הדרך. הזמר משה קליין ריגש את המשפחה כשעלה לשיר את השיר יברכך ה', עיני הנוכחים התמלאו דמעות של רגש ושמחה.

מנהל בית החולים פרופ' גמזו השתתף באירוע ואמר: "בבית הכנסת הזה, כשיש ילד שהגיע לגיל מצוות בית החולים שלנו יאפשר את הכל, גם לאבא גם למשפחה. תמיד הבית הזה הוא הבית שלכם. אנחנו גאים בכך שאנחנו עושים אירוע כזה כשאתה עולה למצוות. הבגרות שלך היא העוצמה שלנו. הרבה בריאות לכולם ושיהיה לנו רק טוב".

בני המשפחה מספרים כי לאורך כל תקופת האשפוז, לא זכו לראות מאביהם חיוך כמו שחייך באושר היום. המשפחה ביקשה להודות לארגון רפואה שלמה על העזרה בזמן השמחה, ולאורך כל השנה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים