שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ברמלה דורשים צדק לדסטאו ביסט הי"ד
במקום הרצח
עצרת לזכרו של דסטאו ביסט הי"ד במקום הרצח ליד הקניון ברמלה התקיימה הערב בנוכחות מאות אנשים. בעצרת השתתפו השרה תמנו-שטה וח"כים בימין
דסטאו ביסט הי"ד | צילום: באדיבות המשפחה

עצרת לזכרו של דסטאו ביסט הי"ד במקום הרצח ליד הקניון ברמלה התקיימה הערב בנוכחות מאות אנשים. בעצרת השתתפה שר העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה וחברי הכנסת עמיחי שיקלי, בצלאל סמוטריץ, אופיר סופר, מיכל וולדנגר, גדי יברקן.

לפני כחודש דסטאו נדרס ע"י שני פורעים ערבים שפגעו בו בעוצמה רבה ע"י אופנים חשמליים במרכז רמלה, ניסו לדרוס זוג נוסף ללא הצלחה ופתחו במנוסה. הם הותירו אותו מדמם. הוא פונה במצב קשה לבית החולים ובשבוע שעבר, לאחר מאבק הוא נפטר מפצעיו. למרות מצלמות אבטחה במקום, ולאחר חודש ימים מהאירוע טרם נעצרו חשודים במעשה ע"י משטרת ישראל.

בעצרת חשפה המשפחה שלמרות שנאמר לה מספר פעמים ע"י המשטרה שכוחות השב"כ מעורבים באירוע, מדובר בדיווח לא אמיתי. המשטרה החליטה שזה תאונה ושהיא מסתדרת לבד והוציאה את השב"כ מהאירוע בהתחלה. בנוסף נחשף שהיו 2 עצורים שנעצרו ע"י המשטרה ושחררו במיידי.

שרת הקליטה תמנו-שטה נאמה בטקס ואמרה: "לולא המשפחה, איש לא היה יודע על המקרה הזה. דסטאו ביסט הוא הנרצח השלישי בפרעות. נדאג יחד עם חברי הכנסת להביא את רוצחיו לדין. אין לי ספק שכאן בלב עיר יהודית המשטרה תעשה את המאמץ ותביא את הרוצחים לדין".

משה שטה, חתנו של דסטאו: "התחלנו את המאבק שלנו, ומי שחושב שנתייאש, לא יודע עם מי יש לו עסק. יש לנו גב מחברי כנסת ושרים, קהילה שלימה, עם ישראל כולו מאחורינו, עד שנכניס את הרוצחים של אבא מאחורי סורג ובריח.אנחנו עומדים כאן -בתחנת האוטובוס שבה ביסט נרצח, ושומעים שאהב את המדינה הזאת, וגידל ילדים לתפארת. הוא בסך הכל יצא לחוות אורחים, ונדרס כאן, בתחנת האוטובוס, בלי שהציק לאיש. נמשיך לגדל את ילדינו כאן ברמלה".

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) הנמצאת בקשר רציף עם המשפחה, נאמה בהפגנה ברמלה: "לא ננוח ולא נשקוט עד שנשים ידינו על הפורעים. תודה לכם שאתם מיישבים את מדינת ישראל, גם כאן ברמלה, אתם מוכרחים להרגיש מוגנים".

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בעצרת הזיכרון לזכרו של דסטאו ביסט הי״ד: "אסור שדרך שמלאה בכל כך הרבה אהבת הארץ, ציונות וחיבור לירושלים עיר הקודש – תסתיים בכזו צורה אכזרית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים