שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בר-לב מצא את האשם – הדובר פוטר והציוץ נמחק
מביך בשגרה
לאחר הטעות החמורה בהלוויה של נרצחה הפיגוע, בטוויטר של השר הועלה ציוץ הלועג לטעות שנאמרה. הדבר עורר סערה וגרם לדובר להגיש את התפטרותו ולמחיקת הציוץ
עמר בר לב | צילום: אתר הכנסת

נמצא האשם? השר לבטחון הפנים, עמר בר לב, הודיע היום כי החליט לפטר את דוברו נתן דובלין, זאת בעקבות ציוץ בחשבון הטוויטר של השר מאמש (חמישי) שלעג על האמירה של בר לב בעת ההלוויה של הרוגת הפיגוע דוריס יחבס הי"ד.

השר בר לב: "שוחחתי עם נתן דובלין שהציע את התפטרותו והחלטתי לקבלה. אני מודה לנתן על עבודתו ומביע הערכה למקצועיותו לאורך השנה האחרונה".

בחשבון הטוויטר של בר לב, נכתב אמש בהקשר לתפיסת אמל"ח: "הברחת הנשקים הגדולה בהסטוריה מגבול לבנון – סוכלה! כל הכבוד למחוז צפון על תפיסת 61 נשקים וסמים בשווי 3.5₪ מיליון על ידי 3 מבריחים מטובא זנגריה".

בהמשך הציוץ נכתב: "לא נשקוט עד שנשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין 😉". כאשר הכוונה היא לאמירה של השר במסע ההלוויה של נרצחת הפיגוע מבאר שבע – דוריס יחבס הי"ד: "לא נשקוט עד אשר הפושע והטרוריסט יגיע ויישפט כדין". זאת בזמן שהמחבל שביצע את הפיגוע הנתעב, חוסל.

הציוץ עורר כרגיל סערה ברשת, מאות הגיבו וטענו כי זה לא המקום והזמן לעשות צחוק על טעות מביכה שהתרחשה בהלוויה ועוד לשים סמיילי קורץ. כעבור שעה קלה, הציוץ נמחק ובמקומו עלה ציוץ חדש מבלי השורה האחרונה.

בדבר טעותו בהלוויה, ניסה השר לתרץ ואמר כי הוא כלל לא היה אמור להספיד, "המנחה דחף לי מיקרופון ונאלצתי לאלתר" הוא טוען. "תוקפים אותי על משפט שגוי שנאמר ללא כוונה, רציתי לומר שלא נשקוט עד שסייעני המחבל יתפסו".

אך העיתונאי אריאל כהנא חושף כי מלכתחילה, מי שהיה אמור לנאום בלוויה של דוריס יחבס הי״ד, הוא השר יועז הנדל, שקיבל פניה ממזכירות הממשלה ואישר את בואו גם למשפחה. בר לב פנה להנדל בבקשה לבוא במקומו, כיוון שהנרצחת היא אשתו של עובד בשירות בתי הסוהר, עליו הוא מופקד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים