שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בר-לב על דיווח הערבים למשטרה "נקודת אור"
בפוסט בפייסבוק
"זכריא זביידי ומוחמד קאסם עראדה הגיעו לאחד ממוקדי מהומות במאי 2021, אך לא מצאו חבר אחד" כתב השר לבטחון פנים
קובי שבתאי ועמר בר לב | צילום: דוברות המשטרה

השר לבט״פ, עמר בר-לב, כתב בפייסבוק על התפקוד המעולה של משטרת ישראל והאחריות האזרחית שמפגינים ערביי ישראל מאז מתחילת המצוד אחר המחבלים הנמלטים: "המרדף אחרי המחבלים הנמלטים עדיין לא נגמר וגם כשיגמר, לא אנוח על זרי דפנה עד שנסגור את כלל הפרצות שהובילו למחדל החמור".

"אבל במקביל, לצד כל משבר מתגלה הזדמנות, ובימים האחרונים אני ומדינת ישראל כולה נחשפנו לשתי נקודות אור, שקו קשר ישיר מחבר ביניהן לבין התוכנית למיגור האלימות ברחוב הערבי".

"הראשונה, האסירים הביטחוניים הנמלטים "בנו" על הדברים שראו במהלך מהומות 2021 והאמינו כי ימצאו מקלט בקרב ערביי ישראל. אך טעות הייתה בידם. בכל מקום אליו פנו וזוהו בכפרי ובערי אוכלוסייה ערבית, פניהם הושבו ריקם והאזרחים הערבים הנורמטיבים חייגו מיד למוקד המשטרה".

"זכריא זביידי ומוחמד קאסם עראדה הגיעו לאחד ממוקדי מהומות במאי 2021, אך לא מצאו חבר אחד. כשאני אומר שמטרתנו היא שאזרחי ישראל הערביים יאמינו ויבטחו במשטרת ישראל, לכך אני מתכוון".

"השני, וחשוב לא פחות, הפעולה הנמרצת שראיתי מצד משטרת ישראל מילאה אותי בגאווה. בשיתוף פעולה מעולה עם כוחות צה"ל ושב"כ, המפכ"ל, רב-ניצב, יעקב שבתאי, ומפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, מובילים עד כה מבצע חיפושים מוצלח שהוביל בינתיים ללכידתם של ארבעה מששת המחבלים הנמלטים. הם הציגו ביצוע מדויק, מוצלח ומיומן של כל היבט במרדף עד כה. אני גאה בכוחות שלנו".

"עכשיו אנחנו חייבים לקחת בדיוק את שתי נקודות האור שהצבעתי עליהן זה עתה, שיתוף הפעולה של החברה הערבית-ישראלית והפעולה הנחושה והנמרצת של משטרת ישראל, ולגרור את אותו מתח מבצעי גם לתוכנית למיגור האלימות והפשיעה ברחוב הערבי וליתר היבטי הפעולה. כשנצליח לעשות זאת – היעדים שהצבתי לשנה הקרובה יושגו לבטח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים