שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » בתיווך מקרון: רוסיה ואוקראינה ישוחחו היום
דיווח
כמו כן, שרי החוץ של רוסיה וצרפת ישוחחו מחר. לפי לשכתו של הנשיא מקרון, פוטין אמר למקרון כי הכוחות הרוסיים יעזבו את בלארוס בתום התרגיל הצבאי בין השניים
פוטין ומקרון | צילום: Frederic Legrand - COMEO, שאטרסטוק

נשיא רוסיה פוטין ונשיא צרפת עמנואל מקרון הסכימו על הצורך למצוא פתרון דיפלומטי למשבר באוקראינה, זאת לאחר שיחה בת שעה ביניהם, יתכן אף כי רוסיה ואוקראינה ישוחחו ביניהם היום, כך נמסר מארמון האליזה.

בהמשך לכך, שרי החוץ של שתי המדינות צפויים להיפגש בימים הקרובים בניסיון לקיים פסגה ברמות הבכירות ביותר בין רוסיה, אוקראינה ובני ברית אחרים במטרה "ליצור סדר אבטחה חדש ביבשת אירופה".

כמו כן, שרי החוץ של רוסיה וצרפת ישוחחו מחר. בד בבד, לפי לשכתו של הנשיא מקרון, פוטין אמר למקרון כי הכוחות הרוסיים יעזבו את בלארוס בתום התרגיל הצבאי בין השניים.

בתוך כך, בריאיון שהעניק היום מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן ל-CNN, אמר כי "כל מה שמוביל לפלישה רוסית לאוקראינה כנראה מתרחש בשטח", ואיים כי "ארה"ב ובעלות בריתה הרכיבו 'חבילה מסיבית' של סנקציות נגד רוסיה אם היא תפלוש צבאית".

כמו כן, דווח ברשת ‎CBS ארה"ב קיבלה מידע מודיעיני על כך שצבא רוסיה קיבל פקודה להמשיך בפלישה.

בתוך כך, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר בריאיון לרשת BBC כי רוסיה מתכננת את "המלחמה הגדולה ביותר באירופה מאז 1945 וכל הסימנים מראים שהתוכנית החלה לצאת לפועל". ג'ונסון הוסיף כי לפי המודיעין, בפלישה הרוסית לאוקראינה הכוחות יגיעו עד קייב ויקיפו אותה.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר שלפי המודיעין שיש כרגע, רוסיה אינה מתכננת לפלוש לאוקראינה מהמזרח, דרך מחוזות דונבאס הנמצאים כבר במלחמה, אלא מצפון אוקראינה, דרך בלארוס, ואל האזור המקיף את הבירה קייב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים