שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גדול מחזירי התשובה הרב אורי זוהר זצוק"ל
נצחו אראלים
בשעות הבוקר, הוזנקו כונני בבצלה לביתו בירושלים לאחר שלא חש בטוב ועבר אירוע לבבי חמור. לאתר מאמצי החייאה שנמשכו זמן רב, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו במקום
נרות נשמה | צילום: New Africa, שאטרסטוק

מירושלים הגיע הבשורה הקשה על פטירתו של גדול מחזירי התשובה שבדור, נשיא ארגון לב לאחים, הרב הצדיק ר' אורי זוהר זצוק"ל והוא בן 86.

בשעות הבוקר, הוזנקו כונני בבצלה לביתו בירושלים לאחר שלא חש בטוב ועבר אירוע לבבי חמור. לאחר מאמצי החייאה שנמשכו זמן רב, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו במקום.

הלוויתו תתקיים היום, בשעה 16:00 מביתו ברחוב זכרון יעקב בירושלים, ויטמן בבית העלמין בהר המנוחות. גל מנחמים גדול צפוי לפקוד היום את ביתו לניחום אבלים, זאת לאחר שמשפחתו תקום מהשבעה בערב שבת, בעקבות חג השבועות.

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו: "יחד עם כל עם ישראל אני כואב בבוקר זה את הסתלקותו לבית עולמו של האי גברא רבה ידידי האהוב הרב הצדיק  אורי זהר זצ"ל מי שהיווה דמות מופת בדורנו, סלל את הדרך אל שורשי העם ורבים השיב מעוון. זכה לחיות חיים משמעותיים של תורה, בצניעות ובענווה, מתוך דביקות בבורא יתברך. חבל על דאבדין, מי יתן לנו תמורתו".

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני: "יחד עם כל בית ישראל הצטערתי לשמוע על פטירתו של הרב אורי זוהר זצ"ל, שהשיב רבים מעוון, קרבם לאבינו שבשמיים וקידש שם שמיים בדרכו ובמעשיו".

"אני שולח את תנחומיי למשפחה הרוממה ובהם לבנו, ידידי הרב דוד זוהר, נציג מסור של 'דגל התורה' בעיריית ירושלים. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים