שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא נכנס לממשלה בראשות נתניהו"
סער בנאום תבוסה
המפלגה שבתחילה קיבלה בסקרים יותר מ-20 מנדטים זכתה ל-6-5 בלבד על פי המדגמים. "קיווינו לתוצאה טובה יותר. אם נתניהו יקים ממשלה, נשרת את העם מהאופוזיציה"
תגיות:
גדעון סער | צילום: עודד קרני

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער התחייב הערב (שלישי) לא להיכנס לממשלה בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו. בנאום במטה המפלגה, יצא במסר מעודד לבוחריו למרות התוצאה המאכזבת במדגמים, שהראו כי יגיע ל-6-5 מנדטים, והבטיח לעשות כל שביכולתו כדי להחליף את הממשלה.

בהצהרה ראשונה אחרי סגירת הקלפיות ופרסום המדגמים סער אמר כי בלעדיו נתניהו היה מנצח: "עשינו את מיטב יכולתנו בתנאים לא קלים. היו מפלגות חדשות רבות ומכולן רק תקווה חדשה נכנסה לכנסת ה-24. אם תקווה חדשה לא הייתה, כל הפרשנים לא היו נמצאים באולפנים כי נתניהו היה עומד על 65 מנדטים ואולי יותר. זה עוד מוקדם למהלכים פוליטיים אבל לא נכנס לממשלת נתניהו. נשרת בגאווה את העם מהאופוזיציה".

"דרך המחשבה של היהודים – הכול טוב והכול לטובה, רצינו וקיווינו לתוצאה טובה יותר אבל כדמוקרטיה אנחנו מכבדים ונכבד את מה שכינה מורנו ורבינו בגין – את פסק דינו של הבוחר. עשינו כמיטב יכולתנו בתנאים לא קלים. תקווה חדשה התמודדה בבחירות האלה בפעם הראשונה והיו מפלגות חדשות רבות, אבל מכולן רק תקווה חדשה נכנסה לכנסת ה-24. אף אחת אחרת זולתה".

סער בנאומו פנה לפרשני החדשות באולפנים: "ב-8 בדצמבר לכשהודעתי על הקמת תנועה חדשה, על עזיבת הליכוד, לא היה לי שום דבר בכיס, תרתי משמע. לא היה לי דבר ולא הייתה לי הבטחה לדבר, כל מה שעשינו פה ביחד עשינו יש מאין".

והוסיף: "למהלכים פוליטיים הערב מוקדם מדי להתייחס, אבל חשוב להבהיר מספר נקודות: הראשונה, נעמוד בהתחייבותנו לא להיכנס לממשלה שנתניהו עומד בראשונה. הדבר השני, נעשה כל מה מאמץ מצידנו להקמת ממשלת שינוי ואגו לא יהיה שיקול בעניין הזה. ואם נתניהו יקים ממשלה בסופו של דבר, אנחנו בגאווה נשרת את העם מהאופוזיציה".

לדבריו, "אנחנו מתכוונים לבסס את תקווה חדשה לטווח הארוך כתנועה לאומית ליברלית חזקה בבחירות האלה שמנו יתד ומפה אנחנו נבנה תנועה חזקה, תוססת. אנחנו לא מפחדים מדרך ארוכה ואנחנו הלכנו בדרך הלא קלה, הלא נוחה, הלא ברורה מאליה, הלא פשוטה – אבל בדרך הנכונה היחידה. אנחנו נמשיך ללכת בדרך הזאת. רוחנו איתנו גם הערב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים