שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גולדקנופף מאיים בחרם חרדי על רשת רמי לוי
הקרב על השבת
האם איום בחרם חרדי תפיל את עסקת רמי לוי-דלק? כוונתו של הבעלים של רשת הקמעונאות הגדולה לרכוש את החברה שמפעילה חנויות נוחות בשבת עשויה להוביל לחרם צרכני
יו״ר יהדות התורה ושר השיכון ח״כ יצחק גולדקנופף | צילום: פישל רוזנפלד

ברקע כוונתו של רמי לוי לרכוש את השליטה ב'דלק ישראל', המפעילה בשבתות את רשת חנויות הנוחות 'מנטה', הודיע יו"ר ועדת הרבנים למען קדושת השבת, יצחק גולדקנופף, כי עסקת רמי לוי-דלק "לא תעבור בשקט".

על פי הדיווח ב'דה מרקר', בוועדה שיגרו ללוי מכתב בו התריעו בפניו כי ככל והעסקה תצא לפועל עשויים הרבנים להודיע על החרמת כל סניפי רשת הקמעונאות שבבעלותו, ובכלל זה גם את הרשת קופיקס שבשליטתו.

האיום נגד לוי בא שנים ארוכות לאחר מאבק דומה נגד רשת המרכולים AM: PM, שהייתה בזמנו בשליטת יו"ר קבוצת 'ריבוע כחול' דאז, דודי ויסמן. החלטתו של ויצמן לפתוח את רשת המרכולים בשבתות הביאה לחרם חרדי כולל על כל רשתות הקמעונאות של הקבוצה, ובכלל זה רשת הקמעונאות הנפוצה אז במגזר 'שפע שוק'.

על פי דיווחים בכלי התקשורת הכלכליים, מבקשים רמי לוי, חברת להב אל.אור שבשליטת אבי לוי לרכוש 60%-70% מ'דלק ישראל' שנמצאת כיום בבעלותה המלאה של קבוצת 'דלק' שבשליטת יצחק תשובה – שזקוק נואשות לתזרים מזומנים – תמורת 750 מיליון שקל.

על פי הדיווח ב'דה מרקר', גולדקנופף התבטא השבוע בעניין העסקה ואמר כי הוא "לא חושב שרמי לוי ירצה להרוס לעצמו בכך שהוא ירכוש את מנטה. כיום, כל אחד מרגיש בנוח לקנות אצל רמי לוי — חרדים, דתיים ומסורתיים — אבל זה לא יישאר המצב אם הוא ירכוש רשת שפועלת בשבת. רמי לוי פיקח. הוא לא יעשה מעשה שהוא לא מתאים ב-100% לחלק מהקליינטים שלו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים