שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גנבי רכב חדרו לבסיס חיל האוויר בדרום
דרמה
תושב הפזורה הבדואית נמלט מהשוטרים לכיוון הבסיס והצליח להיכנס לתוכו, לאחר שאחד השערים נותר פתוח. משטרה וצה"ל מחפשים אחריו בסיוע מסוקי חיל האוויר
תגיות:
הרכב של החשודים | צילום: דוברות המשטרה

כוחות צה"ל בשיתוף כוחות משטרה ניהלו אמש (שני) מרדף אחר בן מיעוטים מהפזורה הבדואית, שהצליח לחדור לתוך בסיס חיל האוויר בנבטים, אחד מהבסיסים החשובים והרגישים ביותר של הצבא. מדובר בבסיס שבו מוצבת טייסת מטוסי ה"אדיר".

חשוד בגניבת רכב נמלט מהמשטרה וחדר לבסיס. על פי החשד, הפורץ הגיע לכניסה לבסיס והצליח לחדור כשרכב אחר יצא. הרכב עלה על דוקרנים בכניסה הצפונית והחשוד נמלט רגלית אל תוך הבסיס. בשלב זה לא ברור אם נפגעה הפעילות המבצעית בבסיס, אך לא נשקפת סכנה למתקנים הביטחוניים במקום.

מדובר צה"ל נמסר כי "לפני מספר שעות החל מרדף משטרתי אחר רכב אזרחי, ככל הנראה גנוב, ובו חשוד.
במהלך המרדף המשטרתי הגיע הנהג החשוד במהירות גבוהה לשער בסיס חיל האוויר נבטים. החשוד שנהג ברכב נמלט ממנו, כיוון שהרכב נבלם מהדוקרנים והחל לרוץ במרחב הבסיס".

"כוחות צה״ל בבסיס וכוחות המשטרה מנהלים מרדף אחרי החשוד, בסיוע היחידה האווירית של המשטרה, יחידות ההגנה הקרקעית, חוזי של חיל האוויר וגששים. נדגיש כי על נכסי הבסיס מוצבים שומרים ונפתח חמ״ל לאירוע. לא נשקפת סכנה למשרתי הבסיס ומתקניו הביטחוניים". לא בוצע ירי באוויר, הוחלט על הגבלת תנועה בבסיס למשרתים.

מדוברות המשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על גניבת רכב מדימונה. שוטרים איתרו את הרכב סמוך לבסיס נבטים, החשודים אשר הבחינו בשוטרים נטשו את הרכב וככל הנראה נמלטו רגלית לכיוון הבסיס הצבאי. כוחות משטרה בסיוע צה"ל מבצעים סריקות לאיתורם".

בתנועת רגבים התייחסו לתקרית: "מי שלא מטפל בבעיה כשהיא קטנה, צריך להתמודד איתה כשהיא חוצה כל גבול. רק בשבועיים האחרון נתקלנו בסוגים קשים וחמורים של עבריינות: בתקיפה המינית המזעזעת של ילדה קטנה בביתה, בפריצה לשדה תימן ויידוי רימון הלם לעבר חיילים, באירועי השוד בבאר שבע, בגניבת התחמושת וכעת בפריצה לבסיס חיל האוויר בנבטים בו נמצאים המטוסים הכי סודיים של חיל האוויר. מדינת ישראל חייבת להציב את הגבול ולתת פתרון כולל, רחב ונוקשה לפתרון בעיית הפשיעה הבדואית בנגב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים