שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ: "אם נתניהו לא יתעשת, הכנסת תתפזר"
איום מרומז
שר הביטחון בני גנץ התייחס בפתח ישיבת כחול לבן ואמר כי "אם נתניהו לא יתעשת הכנסת הזו תתפזר" • "אם נצא לבחירות – ידעו אזרחי ישראל מי גרר אותם לבחירות"
בני גנץ | צילום: חורחה נובמינסקי, לע"מ

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ פתח התייחס בישיבת הסיעה היום למשבר הקורונה, ואמר כי "אסור לקבל עוד יום נוסף ללא קבלת החלטות". לדבריו, "המחלה עדיין נוכחת ואנחנו צריכים לייצר צעדים דיפרנציאליים, תחת המדיניות של ירוק וטוב לו, אדום ונסייע לו".

גנץ הודיע כי כחול לבן צפויה לתמוך בפתיחת החינוך לכיתות א'-ו' וי"א-י"ב ופתיחת המסחר במרחבים הפתוחים במקומות הירוקים לצד איים ירוקים באילת וים המלח לפתיחת התיירות באיזורים האלו.

עוד הודיע, כי בערים הכתומות הם לא יתמכו בפתיחת המסחר והחינוך עד להורדת התחלואה, ובערים האדומות הם יתמכו בסגרים תוך סיוע של 'אנשי חיל' ממשרד הביטחון עד להורדת התחלואה.

עוד אמר, כי כחול לבן תפעל למתווה לתרבות במרחבים הירוקים.

שר הביטחון אף התייחס למצב הביטחוני של ישראל ואמר כי "ראינו את מה שקרה השבוע בדרום ואני ער למתרחש בגבול הצפון בהתעצמות החיזבאללה, אני עמל על שימור המצב הביטחוני ביהודה ושומרון, ואני קורא לפלסטינים  לא לעמוד בסרבנותם כך שנוכל לשפר גם את המצב האזרחי".

בסיום דבריו, פנה לנתניהו ואמר: "אם נתניהו לא יתעשת הכנסת הזו תתפזר. הנחיתי את ח"כ איתן גינזבורג לרכז את כל הצעות החוק הרלוונטיות שיקדמו שוויון, מלחמה בשחיתות וערכים חשובים על מנת לקדם את מה שניתן עבור אזרחי ישראל".

בסיום דבריו שיגר גנץ לנתניהו אזהרה, כי "אם נצא לבחירות – ידעו אזרחי ישראל מי גרר אותם לבחירות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים