שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » גנץ בהערכת מצב: "מקווה שהיום ייגמר שקט"
רומז לפעולה?
"אני מתרשם שנעשית עבודה נחושה בשילוב זרועות ראוי בין כל הארגונים. אנחנו נשים בסופו של דבר את היד על האנשים שנמלטו" אמר גנץ בסיור
תגיות: ,
שר הביטחון בני גנץ במפקדת אלון | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, קיים הבוקר (שישי) הערכת מצב במחנה סאלם, בהשתתפות ראש אגף המבצעים אלוף עודד בסיוק, מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף, ראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, ונציגי שב"כ, מג"ב, המשטרה ושב"ס.

לאחר מכן ערך שר הביטחון סיור על התפר באזור מעבר ג'למה. בסיום אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים ביקור בשטח והערכת מצב משותפת עם כלל הגורמים שעוסקים במרדף אחרי ששת הנמלטים- משב"ס, ממג"ב, מהמשטרה, מצה"ל, משב"כ, כל המעטפת".

"אני מתרשם שנעשית עבודה נחושה בשילוב זרועות ראוי בין כל הארגונים. אנחנו נשים בסופו של דבר את היד על האנשים שנמלטו מבית הכלא תוך כדי פעולה נרחבת בשטח, בין שהוא שטח קרוב לאזור הזה ובין בשטחים רחוקים".

"נמשיך את הפעילות הזו ונבטיח את הביטחון לאזור הזה. כאמור, אני התרשמתי מאוד משיתוף הפעולה שהוא חיוני להצלחה של מה שקורה כרגע בשטח, בין ברמה המודיעינית ועד לרמה המבצעית בשטח. שיתוף הפעולה הזה יימשך ואנחנו בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר, נשים את היד על מי שצריך לשים עליו את היד".

עוד הוסיף: "אנחנו ממשיכים את הפעילות שלנו בשטח ולצד זאת צריך להבין שמדובר בשישה אנשים בתוך מיליונים שחיים פה. צריך להיות מסוגלים לטפל בשישה האלה ובעוזריהם מבלי שנפר את האיזונים האחרים שנמצאים בתוך השטח. אני מקווה שהיום ייגמר שקט, כך או כך צה"ל ערוך לכל התפתחות בכל אחד מהמקומות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים