שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » גנץ בסיור: "ישראל מוכנה לכל תרחיש"
באוגדת עזה
במהלך הביקור קיים שר הבטחון הערכת מצב באוגדת עזה בה הוצגו לו עיקרי התחקיר על מבצע "שומר החומות". בהמשך נפגשו גנץ וסגן השר שוסטר עם ראשי רשויות וחקלאים
שר הבטחון גנץ וח"כ אלון שוסטר | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
גנץ לאחר הסיור |
צילום: טל עוז, משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת סיור בדרום, ביחד עם סגן שר הביטחון אלון שוסטר, ראש אג"ת אלוף תומר בר, מפקד פיקוד הדרום אלוף אליעזר טולדנו ומפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני, במהלכו קיים הערכת מצב באוגדת עזה בה הוצגו לו עיקרי התחקיר על מבצע "שומר החומות", לאחר מכן ערך תצפית בה קיבל סקירת שטח ובסיום קיים שיח מפקדים.

בסיום הביקור אמר גנץ: "אני מסיים ביקור באוגדת עזה עם ר' אג"ת ומפקד הפיקוד, שבו עמדנו על יישום המדיניות אחרי שומר החומות. אמרתי בסיום המבצע שמה שהיה הוא לא מה שיהיה – מדינית וגם מבצעית, הראנו זאת באמצעות התגובות שלנו שעלו מדרגה מול כל הפרת ריבונות".

"ישראל מוכנה לכל תרחיש- הסדרה או הסלמה. אנו ממשיכים בעזרת שותפינו המצרים שיש להם תפקיד חיובי, כמו גם גורמים בינלאומיים נוספים, לפעול כדי שהשקט ישמר לטווח ארוך, שאזרחי עזה יזכו לרווחה כלכלית ושהבנים כולם ישובו הביתה. לצד זאת אנחנו נערכים גם מבצעית בצבירת מאות מטרות חדשות, כדי להגן על תושבי הדרום ולהסיר כל גורם מאיים".

"עוד נושא שבו אנו מנסים לשפר את המצב הוא העברת הסיוע הקטארי. ישראל מעריכה מאוד את תרומתה של קטאר ליציבות, ואנחנו עובדים בכדי ליצור מנגנון שיבטיח יותר ביטחון לישראל, את חיזוק הרשות הפלסטינית כגורם המתון והמייצג של הפלסטינים, ואת רווחתם של תושבי עזה שסובלים מטרור החמאס. כל שנדרוש הוא שיימשך השקט, ככל שהוא יימשך- כך ייטב מצבם של האזרחים בכל הצדדים."

בהמשך נפגשו שר הביטחון גנץ וסגן השר שוסטר עם ראשי רשויות וחקלאים ודנו בנושא חקלאות והתיישבות, בנחל עוז. במפגש השתתפו ר' מועצה אזורית אשכול גדי ירקוני, ר' מועצה אזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ר' מועצה אזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין ור' מועצה אזורית שדות נגב תמיר עידאן.

סגן שר הביטחון ח"כ אלון שוסטר: "החקלאות הישראלית המצויינת זקוקה להתחדשות ולא לחבטות. כחול לבן מעודדת את תהליך ההידברות שהחל בין משרדי החקלאות והאוצר לבין ההנהגה המשותפת של החקלאים. אני מקווה שניתן יהיה להגיע בהקדם להסכמות שתאפשרנה את המעבר מתמיכות עקיפות לתמיכות ישירות".

"המפגש עם חקלאי קו העימות מסמל עבורי את המחויבות העקבית של ממשלת ישראל למתיישבים ולחקלאים ברחבי המדינה, בפריפריה ובגבולות. אני שואב השראה ותקווה מחברי, שממשיכים, בכל מזג אוויר ובכל מציאות ביטחונית לייצר מזון לתושבי ישראל".

1 שר הבטחון גנץ וח"כ שוסטר עם החיילים
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
2 גנץ בהערכת מצב עם מפקדים
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
3 גנץ בסיור עם מפקדים
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
4 גנץ ושוסטר עם החקלאים
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
5 גנץ ושוסטר עם החקלאים
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
6 גנץ ושוסטר עם החיילים
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים