שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גנץ האריך מעצר מנהלי ליהודי תושב השומרון
בחג החרות
צעיר יהודי שנמצא כבר חודשיים במעצר מנהלי קיבל צו מעצר מנהלי נוסף וישאר במעצר. זאת לאחר שבימ"ש המחוזי קיצר את הצו הראשון וקבע שאין צורך במעצר לתקופה כה ארוכה
בני גנץ | צילום: MSC

שר הביטחון בני גנץ האריך בכחודש נוסף את צו המעצר המנהלי כנגד יהודי תושב השומרון. גנץ האריך את הצו בניגוד להחלטת בימ"ש המחוזי שקיצר את צו המעצר הראשון בכחודש, לאחר שמצא שהמעצר אינו נצרך לתקופה כה ארוכה.

נזכיר כי הצעיר, נעצר בשב"כ לתקופה של כשלושה שבועות, שם ניסו לייחס לו עבירות של הצתה ותקיפה. בהתחלה, היה הצעיר תחת צו חריג אשר אסר עליו לפגוש בעו"ד כשבוע, ולאחר מכן המשיכה חקירה השב"כ עוד כשבועיים, אשר בסיומה הצהירה הפרקליטות כי בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד הצעיר.

לאחר שלושה שבועות שבהם לא הצליחו במשטרה לגבש כנגד הצעיר כתב אישום, חתם שר הביטחון על מעצרו המנהלי של הצעיר ללא כל אישום וללא הליך פלילי כנגד הצעיר. בימ"ש המחוזי קיצר את תקופת המעצר המנהלי לאחר שמצא שאין צורך בתקופת מעצר כה ארוכה. כאמור, השבוע חתם גנץ על הארכת צו המעצר כנגד הצעיר למשך חודש נוסף.

עו"ד עדי קידר, המייצג את הצעיר מטעם ארגון חוננו, הגיב על ההחלטה של שר הביטחון ואומר: "הודעת שר הבטחון על הארכת הצו מנהלי הינה פרס לטרור וארגוני השמאל. מדובר בהחלטה אשר מחזקת את תחושת הציבור כי המדינה לא רק שלא עושה דבר לחיזוק הבטחון והמשילות אלא פועלת בעוצמה דווקא כנגד יהודים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים