שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ האשים בטרפוד 'האות'; גפני ודרעי הפריכו
"גנץ לא מכיר"
גנץ טען שהליכוד, שס ויהדות התורה מסרבות לאשר את האות ללוחמי צד"ל. גפני: "בני גנץ לא מכיר את העובדות והוא משקר ללא סיבה". דרעי: "סחטנות הפוליטית של גנץ"
בני גנץ | צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

שר הביטחון בני גנץ טען היום (רביעי) כי הליכוד, שס ויהדות התורה מסרבות להעלות להצבעה את החוק שיאפשר להעניק את אות המערכה בלבנון ללוחמי צד"ל במושב הכנסת האחרון שמתקיים היום.

"לוחמי צה״ל וצד״ל צריכים לדעת שהליכוד, גפני ודרעי מונעים מהם לקבל את אות המערכה על הלחימה ברצועת הביטחון רק ממניעים פוליטיים", טען יו"ר כחול לבן. "אני יודע כמה האות הזה חשוב ללוחמים, והחוק שיאפשר לנו להעניק אותו – תקוע בגלל סחטנות פוליטית ושקרים. יש דברים שהם מעל הפוליטיקה. אני קורא להם להתעשת באופן מיידי".

יו"ר ועדת הכספים ויו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מיהר להציב לגנץ את האמת בפנים: "להלן העובדות – חוק צד"ל אושר אתמול בקריאה שניה ושלישית בועדת הכספים בתמיכתי, בסיכום שלי עם יו"ר הכנסת זה עולה היום להצבעה במליאת הכנסת. לצערי, בני גנץ לא מכיר את העובדות והוא משקר ללא סיבה".

יו״ר שס, השר אריה דרעי, הצטרף למתקפה: "גנץ, אני מבין שאתה לחוץ מאחוז החסימה אבל לא לסלף: שס ביקשה להסדיר תוספת לעצמאיים לשנת 21-20, ביקשה להסדיר את העסקת עובדי המאפייה בקרית שמונה, הדברים הוסדרו, ועדת הכספים תתכנס היום ותתמוך. שס תתמוך גם במתן אות המערכה ללוחמי צה״ל וצד״ל שלחמו בלבנון. בינתיים, בשל הסחטנות הפוליטית שלך נמנע ממני לחתום על תקנות הארנונה, ומאות אלפי בעלי עסקים נפגעים קשות. טול קורה".

בכחול לבן מיהרו לצאת להגנת היו"ר המובך וטענו כי "דרעי וגפני משקרים במצח נחושה. נושא העצמאים לא הועלה עד לפני רבע שעה, סוגיית המאפייה הוסדרה לפני זמן רב. לשתי הסוגיות אין כל קשר להענקת אות לבנון ללוחמי צד"ל שנלקחו כבני ערובה על ידם. פוליטיקאים נמוכים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים