שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ: "העברת התקציב – ניצחון אישי עבורי"
לוקח קרדיט
לדברי גנץ: "אין זה סוד שנכנסתי לממשלה הקודמת, בצל מגיפה, בתוך מערבולת פוליטית בלתי נגמרת שפגעה באזרחי ישראל. אני ושותפיי בכחול לבן חיפשנו אחדות ופיוס"
בני גנץ | צילום: ערוץ כנסת
צילום: ערוץ הכנסת

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן לקראת ההצבעה על התקציב בישיבת סיעת כחול לבן: "זהו השבוע האחרון בו מדינת ישראל תתנהל עם ראש מתחת לאדמה, ללא אופק וללא משאבי צמיחה. בעוד 48 שעות, או פחות לפי האופטימיים, נצא מכאן, ממשכן הכנסת, עם תקציב למדינת ישראל".

"זהו שלב משמעותי בדרך להחזרת ישראל למסילה – אחרי שנים שבהם, אינטרסים אישיים, הביאו אותנו לכאוס משילותי, חברתי וגם כלכלי. אין זה סוד שנכנסתי לממשלה הקודמת, בצל מגיפה, בתוך מערבולת פוליטית בלתי נגמרת שפגעה באזרחי ישראל. אני ושותפיי בכחול לבן חיפשנו אחדות ופיוס בחברה הישראלית".

"חשבנו שבעת צרה, כל הישראלים ערבים זה לזה ושנדרש תקציב מדינה שיאפשר צמיחה והתמודדות עם הקורונה. במקום זה, קיבלנו ניסיון של ראש הממשלה הקודם נתניהו ושותפיו, להמשיך ולגרור את ישראל לשיסוי, ולעוד מערכת בחירות, אך ורק מאינטרסים אישיים ומשפטיים".

"זה היה ניסיון חטיפה של אזרחי המדינה וצורכיהם. כחול לבן נכנסה לממשל הקודמת, ושמה יד על ההגה, עצרנו את הפגיעה בשלטון החוק ודאגנו שיעברו התקציבים הנדרשים למאבק בקורונה ולצרכים הנוספים של מדינת ישראל. וכעת הממשלה הנוכחית מעבירה תקציב שיאפשר התאוששות מהקורונה, ומנופי צמיחה קדימה".

"העברת התקציב בימים הקרובים היא ניצחון לסולידריות הישראלית ועדות לאחריות של מנהיגי הקואליציה כולם ובראשם שר האוצר ליברמן שבתקופה קצרה דאג להביא תקציב מאוזן ואחראי ביחד עם ראש הממשלה וכלל השרים. כמי שנכנס לפוליטיקה בראש ובראשונה כדי להביא לפיוס ואיחוי הקרעים בחברה – אני רואה בהעברת התקציב ניצחון אישי לי, ניצחון לכחול לבן וניצחון לחברה הישראלית כולה מול מי שביקש למנוע תקציב מאזרחי ישראל".

"מי שניסה לפעול נגד האינטרסים של מדינת ישראל יושב כעת באופוזיציה, ומי שרוצים לקדם את האינטרסים של ישראל נמצאים בקואליציה ובתפקידי מפתח".

"בתקציב הקרוב יש מענה לבעיות יסוד בחברה הישראלית. לא נמנה כאן את כל הדברים החשובים שהוא מכיל – אך הוא מבטא מגוון צרכים רחב בביטחון, בחינוך, בבריאות, בתרבות, בספורט ובחדשנות. כשר הביטחון אני קובע שהתקציב שאנו מעבירים יאפשר לנו לפתח יכולות שהן קריטיות לקיומה של מדינת ישראל מול האתגרים ההולכים ומתפתחים, בעיקר מצד איראן, שממשיכה במירוץ החימוש הגרעיני, ממשיכה לשתול את זרעי הפורענות שלה בסוריה, בלבנון ובעזה. מול אלו אנו נמשיך לפעול ונדאג לגדוע את מנוע החמצן האיראני לטרור האזורי בכל מקום שירים את ראשו".

"אנחנו ניכנס בקרוב למליאה. נעשה זאת ביחד עם שותפים טובים שרואים כמונו את טובת המדינה ואזרחיה. נעשה זאת למען כלכלתה, ביטחונה ושגשוגה של המדינה. למען הבדואים בדרום, ואזרחי ישראל הערבים כולם".

"למען הדרוזים. למען אלו ששוכנים במרכז ואלו שבפריפריה. למען החרדים, הדתיים והחילונים. נעשה זאת כדי שנישאר ונישמר חברה אחת. מדינה חזקה ומלוכדת, שדואגת לאזרחיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים