שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גנץ לנתניהו: "לחסן מיד את צוותי החינוך המיוחד"
לקראת הסגר
שר הביטחון כתב: "צוותי החינוך המיוחד פועלים גם בזמן הסגר, אסור לנו להפקיר אותם – זהו צורך ראשון במעלה לחסן אותם. מערכת הביטחון וצה"ל יתגייסו למשימה"
תגיות: ,
בני גנץ | צילום: point of you, שאטרסטוק

על רקע ההחלטה על סגר כללי לאור העלייה בתחלואה, והחלטת הממשלה להשאיר את מערכת החינוך המיוחד פתוחה, פנה היום (רביעי) שר הביטחון גנץ בני לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הבריאות יולי אדלשטיין בדרישה להקצות מיידית חיסונים לצוותי החינוך של החינוך המיוחד והנוער בסיכון. במכתבו, הציע גנץ להטיל את המשימה על מערכת הביטחון וצה"ל שיסייעו לחסן את כלל הצוותים, במבצע מהיר ובאופן מיידי.

בפתח מכתבו כותב גנץ כי "כידוע לכם, בהחלטת הממשלה כפי שהתקבלה אתמול החלטתנו לקיים סגר מלא ברחבי הארץ, במסגרתו תושבת מערכת החינוך כולה פרט לחינוך המיוחד ומסגרות הנוער בסיכון שימשיכו לפעול כרגיל".

"בהתאם לכך, אני קורא לכם להקצות חיסונים ולחסן בהקדם את צוותי החינוך המיוחד והנוער בסיכון שנמצאים בחזית בתקופה זו בה התחלואה גבוהה במיוחד. במיוחד בעת הזו ולאור החלטתנו להשאיר מסגרות אלו במתכונת הרגילה עולה הצורך המיידי בחיסונם של הצוותים החינוכיים שממשיכים לבצע את עבודתם נאמנה".

"לצורך כך, אעמיד את צה"ל ומערכת הביטחון כולה (כמשאב הלוגיסטי הגדול במדינה) לסייע לצוותים הרפואיים במלאכת ההתחסנות. רתימת מערכת הביטחון למאמץ ההתחסנות באופן מיידי תמקד את המאמצים במבצע חיסונים נרחב וממוקד לעובדי מערכת החינוך".

"לאור הנתונים שבידי, לאחר הכשרה מהירה, באפשרות מערכת הביטחון לבצע בתוך תקופה קצרה חיסון בקרב צוותי החינוך המיוחד והנוער בסיכון. אני סמוך ובטוח שתקבלו את בקשתי זו ותנחו את הצוותים הרפואיים לעשות זאת במיידי על מנת להגן על הצוותים החינוכיים בהקדם", לשון המכתב של גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים