שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » גנץ מתנגד לתחרות בין צה"ל לשוק הפרטי
ישקיע בפריפריה
שר הביטחון השתתף בטקס קצינים ונגדים מצטיינים בצה"ל והתייחס לתחרות על כוח האדם הטכנולוגי בין צה"ל לחברות ההייטק הפרטיות
תגיות: ,
בני גנץ | צילום: טל עוז, משרד הביטחון

הקרב על גאוני ההייטק: שר הביטחון בני גנץ השתתף היום בטקס קצינים ונגדים מצטיינים בצה"ל והתייחס לתחרות על כוח האדם הטכנולוגי בין צה"ל לחברות ההייטק הפרטיות, תוך שהוא פוסל את התופעה. לדבריו, "צה"ל לא יכול ולא צריך להתחרות בתנאים של החברות בשוק הפרטי". גנץ הוסיף ואמר, כי "תחושת השליחות, האחריות והגיוון הן מה שמניע את מפקדי צה"ל".

שר הביטחון, בני גנץ, והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, העניקו תעודות הוקרה ל-32 קצינים ונגדים מצטיינים מיחידות וממערכי צה"ל השונים, בטקס שנערך בקריה בתל אביב.

"הגיוון שאתם מבטאים הוא לא רק אמצעי לחיזוק החברה, אלא בראש ובראשונה צורך ביטחוני-חברתי", אמר השר גנץ. "גיוון זו הדרך להגיע לכל מי שיכול לתרום, גם אם לא ידע או חשב על כך במקור. גיוון הוא מיצוי היכולות והכשרונות שהחברה הישראלית התברכה בהם. הוא האפשרות לשמוע אנשים שחושבים אחרת, ומביאים פתרונות אחרים. גיוון מאחד את החברה מאחורי הצבא, אפילו בימים קשים".

"לכן החלטנו, הרמטכ״ל ואני, להציב יעד – שליש ממשרתי היחידות הטכנולוגיות יגיעו מהפריפריה החברתית והגאוגרפית של מדינת ישראל. לכן אנחנו מקדמים נשים לעמדות מפתח, ופותחים מסלולים שיאפשרו גם ליותר ערבים, חרדים, נשים דתיות ובני ובנות כל הדתות והעדות לשרת ולהתנדב. זו הסיבה לחיזוק הפרויקט הלאומי של מעבר צה"ל דרומה".

עוד הוסיף: "לצד הגיוון, אנחנו מבינים היטב את החשיבות של שמירה על האנשים, מחזקים את האפשרויות במסלולי הקבע ועומדים על כך שגם הקצין הקרבי ביותר או הקצינה הקרבית ביותר, יזכו למעטפת שתאפשר להם לחיות חיי משפחה. ושגם הטכנולוג והכלכלן, ירגישו את תחושת השליחות, וחלק מחזית אחת".

"צה"ל לא יכול ולא צריך להתחרות בחברות גדולות ובשוק הפרטי. תחושת השליחות, האחריות, המיצוי ומגוון האפשרויות, הם מה שאנחנו מציעים לכם. אני, ששירתי בצה"ל קרוב ל-40 שנה למדתי שזה היה שווה יותר מכל סכום שבעולם. אני גאה בכך שצעירים כל כך רבים, נכונים לשרת, נכונים לסכן את חייהם ולהקריב כל כך הרבה מתוך אותה תחושת שליחות ואהבת המולדת. זה כלל לא מובן מאליו, וזה אומר הרבה עליכם שבוחרים להישאר, ועל החברה הישראלית שממשיכה לשלוח לצה"ל את מיטב בנותיה ובניה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים