שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ: "ננסה להכניס את המגזר החרדי לממשלה"
גנץ חושף
שר הביטחון בני גנץ בראיון לתחנות הרדיו החרדיות: "אני לא חתמתי על מסמך הווטו של ליברמן לצירוף החרדים לקואליציה לא רואה סיבה שהם לא יצטרפו"
בני גנץ | צילום: obi Gideon / GPO

שר הביטחון, בני גנץ התראיין הערב לתחנת הרדיו 'קול חי' והתייחס לשלל נושאים העומדים על הפרק. בראשית, התייחס גנץ לתפיסת האסירים הנמלטים: "אני שמח שהפרשה הזו מאחורינו והצלחנו לשים את היד על אותם מחבלים ומודה לכל הגורמים שעסקו בעניין ובמיוחד לצה"ל ולמשטרה".

"לכו להתחסן, כולל ב'בוסטר'" מבקש השר גנץ, "התו הירוק מאפשר לנו להיאבק בקורונה. לא נכניס לכלא אנשים שלא מתחסנים, זאת מדינה דמוקרטית. מקווה שהציבור יתמוך בנו, על אף שזאת ממשלה מורכבת. אנחנו לא תוקפים חרדים, ערבים, ותומכי ליכוד. כמו ארבעת המינים, כולנו אגודה אחת, ובעז"ה נגביר את האחדות".

על ביקורו בבית מרן שר התורה הגיב: "שמחתי על הזכות לבקר בבית הרב קניבסקי, מאחל לו בריאות איתנה. יש לנו אתגרים רבים בחוץ, כדאי שנתחזק מבפנים. כששוחחתי עם נתניהו לא חציתי קווים, ועל אף שהתקשורת לא תמכה. עדיין שמח על הקמת ממשלת השינוי, אעשה הכול כדי שהממשלה תתפקד".

על חוק סער אומר גנץ: "אדם עם כתב אישום לא ראוי לכהן כרה"מ, אבל לגבי חוק סער – נבחן את לשון החוק לגופו. חוק הגיוס שהגשתי בעבר הוא חוק גישור וזמני, עובד על דרך לשלב את כלל החברה בשירות ציבורי".

"הקמתי את 'חוסן לישראל' לחיזוק החוסן הפנימי הישראלי, ללא חרמות. לא בעד להחרים מגזרים, אחרי 2,000 שנות גלות – זה הזמן להתקרב. מנסה לעבוד עם כולם, וננסה למצוא דרך להכניס את המגזר החרדי לממשלה. התקציב שהבאנו הוא חברתי וביטחוני. אף פעם לא כולם יהיו מרוצים".

בראיון לרדיו קול ברמה משתף גנץ: "לא פשוט לסלוח על מה שעברתי מצד שותפיי לכחול לבן בעבר, על אותם דברים שהם עשו אח"כ בעצמם בממשלה הזו. אבל אני לא רוצה להסתכל אחורה ולהיתקע בעבר. אני לא חתמתי על מסמך הוטו של ליברמן לצירוף החרדים לקואליציה. לא רואה סיבה שהם לא יצטרפו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים