שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גפני: "אחסום את גלעד קריב בראש חודש"
מתקפה חריפה
גפני תקף את הקואליציה ואת היחס המלטף מהתקשורת: "הקואליציה הזאת התנהגה כמו חזירים. הם פשוט עיוותו לחלוטין את רצון הבוחר. שלא יבואו אח"כ בטענות"
משה גפני | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התראיין הבוקר (א') לרדיו קול ברמה כשהוא תוקף את הממשלה החדשה והעומדים בראשה: "הם יעשו כל דבר, יפגעו בשכבות החלשות. העיקר להעביר את התקציב כמו שהאוצר רוצה, הוא יעבור. לאחר מכן יתחילו הבעיות".

גפני מודה כי לנתניהו יש חלק בכך שהוקמה הממשלה הנוכחית: "זו הייתה שגיאה של נתניהו שלא העביר תקציב. הייתי אצלו, דיברתי איתו שצריך להעביר תקציב אבל לא העבירו מסיבות שונות. אולי היה לו שיקול של הרוטציה".

באשר לחרם על הועדות בכנסת אמר גפני: "אנחנו סבורים שצריך להכנס לוועדות. אין מה להגיש בגצ בעניין, אם זה היה ימין והדתיים, בג"צ היה מתערב מייד. פה הוא סוחב. אנחנו הצבנו כבר דד-ליין".

גפני תקף את הקואליציה ואת היחס המלטף מהתקשורת: "הקואליציה הזאת התנהגה כמו חזירים. הם פשוט עיוותו לחלוטין את רצון הבוחר. שלא יבואו אח"כ בטענות שהליכוד לא באו לוועדות, יש פה זעם גדול וצודק, אנחנו רואים שמלטפים כל היום את הקואליציה הזאת. לא מבקרים בתקשורת, לא בבתי משפט. העיקר שהימין והדתיים לא יחזרו לשלטון. הם לא רוצים את הציבור המסורתי שיהיה קרוב לשילטון".

באשר לרפורמת הכשרות של השר מתן כהנא: "גם אם נתקן ונתקן את רפורמת הכשרות זה לא יעזור, מתן כהנא יתן על זה את הדין על כך שפגע קשה מאוד ברבנות הראשית. הוא לא מדבר עם הרבנות הראשית, הוא מחפש תמונות ורבנים שיכול לאיים עליהם", אמר גפני.

בסיום דבריו איים גפני כי "אגיע לחסום את גלעד קריב בראש חודש בכותל, ואשתמש בחסינות שלי כחבר כנסת."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים