שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גפני: "בתי הכנסת אינם רק של הציבור החרדי"
מגיב להסתה
יו"ר ועדת הכספים מגיב להסתה התקשורתית בסוף השבוע האחרון ומגדיר את הפרשנים באולפנים ככאלה "שזה המקצוע שלהם כשהעובדות לא ישנו דבר"
תגיות: ,
משה גפני | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, הגיב הערב להסתה התקשורתית נגד החרדים, לאחר שקבינט הקורונה החליט לאפשר תפילות בבתי כנסת – עד 10 אנשים בלל סגור – בעוד פתיחת המסחר נדחתה בשבוע לפחות, ואמר "כי בתי הכנסת אינם רק של הציבור החרדי".

"לאחר ההתקפות נגד הציבור החרדי שהיה ראוי לבקש ממנו סליחה, כאשר במאמץ משותף הערים החרדיות הפכו להיות ירוקות, כעת החלה ההתקפה נגד ההחלטה שבבתי הכנסת יכולים להתפלל 10 אנשים כמו שניתן בכל ההתקהלויות האחרות", נכתב בהודעה שפרסם גפני.

גפני הוסיף ואמר, כי "בתי הכנסת אינם רק של הציבור החרדי, וההתקפות נגדם יימשכו על ידי אלו שזה המקצוע שלהם כשהעובדות לא ישנו דבר".

כזכור, ביום חמישי החליט קבינט הקורונה על שורה של הקלות, ביניהם היכולת להתפלל בבתי הכנסת, תוך הגבלת מספר המתפללים לעשרה בלבד בחלל סגור, בדומה לשאר ההתקהלויות. בתפילות בחוץ הותר להתפלל במניינים של עד 20 אנשים.

ההחלטה על פתיחת בתי הכנסת, לצד המשך האיסור על פתיחת העסקים והמסחר לפחות בשבוע נוסף, הובילו להסתה תקשורתית רבה בסוף השבוע האחרון, כאשר נטען בין היתר כי נתניהו שפוט של חרדים וכי הוא דואג כביכול לאינטרסים של החרדים לפני האינטרסים של הכלכלה הישראלית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים