שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "גפני ואייכלר לא מפספסים הזדמנות לנגח"
סמוטריץ' במתקפה
בכירי הסיעות החרדיות על הציבור הדתי לאומי: "הם האויב האמיתי שלנו. בנט מציג להם תמונה שהם ישלטו בהכל. מה אכפת להם מעולם התורה?"
בצלאל סמוטריץ | צילום: נתן וייל

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לתדרוכים נגדו במפלגות החרדיות וכתב בטוויטר כי "אלה לא "החרדים" שמכוונים את האש לציונות הדתית. אלה שני פוליטיקאים ציניים (ופחדנים שמתחבאים בעילום שם) שלמרבה הצער עושים הכל תמיד כדי לפלג ולסכסך בין שני הציבורים יראי השם. הנאמנות שלי למחנה הלאומי נובעת מהחיבור הערכי האמיתי בין הציבורים ולא אתן לליברמנים חרדים לקרוע אותו".

"ואגב", הוסיף, "אני מוכן להתערב ששני הפוליטיקאים הפחדנים האלה הם גפני ואייכלר, שלא מפספסים שום הזדמנות לנגח את הציבור הדתי (בד"כ אחרי שהם מנגחים את החברים שלהם בציבור החרדי…). לא ניתן להם לסכסך ולפלג. ננהג באחריות. המחנה הלאומי יישאר מאוחד, בקואליציה או באופוזיציה, ויחזור בע"ה לשלטון".

ח"כ ישראל אייכלר מאגודת ישראל אמר מוקדם יותר הערב בראיון ל'קול חי' כי "אחד מאנשי הציונות הדתית טען שעדיף לאכול חזיר ביום כיפור, מאשר לשבת עם רע"מ. אנחנו בדעה שלהיתמך בהם מבחוץ. מי שהצביע לסמוטריץ' שותף לשריפת האסמים".

סמוטריץ' כתב את הדברים בתגובה לציטוטים שפרסם ישי כהן ב'כיכר השבת' מבכירי הסיעות החרדיות מהדקות האחרונות על הציבור הדתי לאומי: "זו בגידה, הם בגדו בנו. הציבור הדתי לאומי הוא האויב האמיתי שלנו. בנט מציג להם תמונה שהם ישלטו בהכל, 'למה צריך את נתניהו? נשלוט אנחנו'. מה אכפת להם מעולם התורה? העיקר שיהיה כסף לאולפנות".

"גם הרבנים בציונות הדתית זורמים עם בנט, חוץ מהרב דרוקמן וסמוטריץ שצועקים – כולם שותקים. הם מחכים שמתן כהנא ייכנס למשרד הדתות. שמעתם את ראשי המועצות הדתיות? מחאה? כלום. גם הם מחכים למתן כהנא".

"הם מתואמים היטב עם בנט ושקד, הכל שם מתואם. גם מועצת יש"ע תומכת במהלך, הרי הם יכולים להוציא אלפים להפגנות אם רק היו רוצים לנסות ולמנוע. הפוך, הם מתואמים. בכירי יש"ע נפגשים עם איילת שקד וטל גן צבי, מתאמים את הדרישות בהסכמים הקואליציוניים", דברי הבכירים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים