שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "דגל שחור מתנוסס מעל ההתנהלות שלנו"
שיקלי נגד בנט
הח"כ מימינה תקף את היו"ר: "אמרנו שלא נמליך את לפיד, שלא נשב עם מרצ, בנט דרש מנתניהו שלא לשבת עם רע"ם – כרגע אנחנו הולכים לעשות את כל זה"
תגיות:
שר התפוצות עמיחי שיקלי | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מבהיר הבוקר (ראשון) כי הוא לא יהיה חלק מממשלת בנט-לפיד. "הממשלה הזאת היא הניצחון הגדול של מחאת הדגלים השחורים. מבחינה מוסרית, דגל שחור מתנוסס מעל ההתנהלות שלנו כרשימה בהקמת הממשלה הזאת", אמר שיקלי בראיון לכאן רשת ב'.

חבר הכנסת מימינה הוסיף: "אמרנו דברים מאוד ברורים לציבור. בנט אמר שראשות ממשלה עם עשרה מנדטים זה לא דמוקרטי. אמרנו שלא נמליך את לפיד, שלא נשב עם מרצ בעקבות הצהרתה בעניין בית הדין בהאג, בנט דרש מנתניהו שלא לשבת עם רע"ם – כרגע אנחנו הולכים לעשות את כל זה".

הוא תקף את ישראל ביתנו: "ליברמן לא איש ימין בשום צורה. הוא אופורטוניסט שאין לו שום אידאולוגיה. אם אני לוקח את פרשת 'ישראל ביתנו', אז מבחינת שחיתות ציבורית הייתי קודם כל תוקף אותם לפני שאני הולך למחוזות אחרים. עם גנץ ומיכאלי בוועדה למינוי שופטים ועם מרצ אתה רואה איזשהו שינוי במערכת המשפט? לא יהיה שום שינוי".

על יחסיו עם בנט אמר שיקלי: "דיברתי עם בנט ביום שישי. אמרתי לו שהוא אמר שהסיפור של ממשלת שינוי ירד מהפרק. הוא ביקש שלא אדבר ברדיו, ובפועל גיליתי שיש מגעים מתקדמים עם גנץ, לפיד, כל העולם ואשתו. לי זה מאוד כואב. אמרתי לו שאני לא מחויב למהלך הזה. הוא יכול גם בלעדיי, אני פשוט לא מעוניין להיות חלק בממשלת השינוי. הוא רואה את זה כטובת המדינה, זה מה שטוב למדינה. אנחנו רואים את הדברים בצורה לא דומה".

כשנשאל האם שקל להתפטר מהכנסת, אמר: "ממש לא. אני התחייבתי לרשימת ימינה על בסיס המצע של ימינה והתתחייבות לבוחר. אני מעריך את בנט, אבל באתי כי אני מאמין בדרך המשותפת ובדברים שדיברנו עליהם בקמפיין. ברגע שאתה בוחר לעשות סיבוב פרסה אידיאולוגי".

לבסוף נשאל שיקלי אם היה נכנס לקואליציה אם נתניהו היה מכניס את ימינה לקואליציה תוך הפרת ההתחייבות שלו לבוחר עם הישענות על רע"מ, והשיב: "מה שמעניין זה איפה המסה הקריטית. אתה לא יכול לממש כל מה שהתחייבת אליו, ויכול להיות שתפר הבטחה אחת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים