שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הדיון נדחה, נתניהו חזר בו, והדיון נדחה שוב
דיון ה-40
בני משפחתו של נתניהו עדיין מתנגדים, בעוצמות שונות, למהלך. לסיכום הפגישה הוחלט להאיץ את המגעים מול היועץ המשפטי לממשלה במטרה לקבל החלטה בימים הקרובים
בנימין נתניהו | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

ברקע המגעים לעסקת טיעון במשפט נתניהו, נדחה הבוקר (ב') דיון 40 החתימות בכנסת בהשתתפות נתניהו. בפגישת המשא ומתן שהתקיימה אמש בבית אחד מעורכי דינו של בנימין נתניהו נכחו פרט לעורכי הדין, גם כל בני משפחתו של ראש האופוזיציה, רעייתו שרה ובניו יאיר ואבנר, וכן מקורבו נתן אשל.

גורמים שעודכנו בפרטי הפגישה אומרים כי עורכי הדין הפצירו בנתניהו לקבל את ההסכם, אך ראש האופוזיציה הבהיר שלא יקבל אותו בכל מחיר. נתניהו לפי שעה, מעוניין בקידום ההסכם אבל מקווה עדיין לשיפורו.

בני משפחתו של נתניהו עדיין מתנגדים, בעוצמות שונות, למהלך. לסיכום הפגישה הוחלט להאיץ את המגעים מול היועץ המשפטי לממשלה במטרה לקבל החלטה בימים הקרובים.

פרקליט המדינה לשעבר, משה לדור, אמר הבוקר כי אם ייחתם הסדר טיעון עם נתניהו, זו תהיה חרפה לדורות. בריאיון לרשת ב' אמר לדור כי לא עולה על דעתו שהיועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט אינו יודע שהתיק נגד נתניהו פשוט ומבוסס. "מה שהביא כנראה את מנדלבליט לנהל משא ומתן להסדר טיעון זה הרצון לשים את זה מאחורינו. אבל הפילוג בעם קרה בגלל השיסוי של נתניהו, בין השאר במערכת המשפט. האם ראוי בנסיבות כאלה לשים את זה מאחורינו?", תהה לדור.

לדור מתח גם ביקורת על דברי נשיא העליון לשעבר, אהרן ברק, ומעורבותו בגיבוש העסקה ואמר: "ברק כנראה ויתר ואמר שהאינטרס של 'איחוי הקרעים' חשוב יותר. אני לא יכול להבין את ההתערבות הבלתי מקובלת לחלוטין במשוואה שמתעלמת מחומרת העבירה. אי אפשר להבין איך ברק היה מוכן ליזום את המהלך הזה בסתר עד שזה נודע".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ובלי הבטחות!! הוא לא מקיים אותן!! הבטיח שלא יהיו ניגודי אינטרסים והעו״ד אפילו לא טרחו לעבוד על ההסכם והוא בחל במנדלבליט למרות שזה מה שהבטיח לבית המשפט העליון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים