שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דיכטר: "אתמודד על ראשות הליכוד והממשלה"
"גם מול נתניהו"
"אני אתמודד בפריימריז הבאים על ראשות הליכוד. אם אתמודד מול נתניהו, אז אתאים יותר ממנו", הוא הסביר ואמר כי הוא בחן את הכישורים, הגיע למסקנה חיובית, והחליט
שר החקלאות אבי דיכטר | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

חבר הכנסת אבי דיכטר מהליכוד אמר הבוקר (ראשון) בראיון לרשת ב' כי הוא עתיד להתמודד בפריימריז הליכוד מול יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "בכוונתי להתמודד על ראשות הליכוד והממשלה, ואף אמר, "אתם עוד תזכו לראיין את רה"מ אבי דיכטר".

דיכטר אמר בראיון כי "כשיהיו פריימריז בליכוד אתמודד", וכשנשאל האם יעשה זאת גם מול יו"ר המפלגה הנוכחי, השיב כי "אני אתמודד בפריימריז הבאים על ראשות הליכוד. אם אתמודד מול נתניהו, אז אתאים יותר ממנו", הוא הסביר ואמר כי הוא "בחן את הכישורים, הגיע למסקנה חיובית, והחליט".

דיכטר המשיך ואמר כי "בסופו של דבר הליכוד לא מוביל את הימין למרות שהוא רבע מהכנסת. הבחירות האלה הניבו תוצאות שלא היו מעולם במדינה. אני לא יודע אם זה בגלל נתניהו, בסופו של דבר זה שיקול פוליטי של מפלגות קטנות".

דיכטר שהיה בעברו ראש שב"כ, ביקר את התנהלותו של ראש הממשלה המכהן, נפתלי בנט, בנוגע ל'מאבק הפושר שלו', לשיטתו, בגרעין האיראני, על רקע פגישתו עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "זה חשוב שרה"מ בישראל נפגש עם ראש המעצמה הגדולה בעולם. אבל לא צריך לומר שהפגישה הולידה 'דברים שלא ראינו'. צריך להיזהר בסופרליטיבים נראה לי הגזימו בחברות שנוצרה ביניהם, כאילו זו תכנית של 'חתונה ממבט ראשון'".

"גרעין בידי איראן הוא איום קיומי על המדינה. לכן, חשוב שישראל תהיה עצמאית ותייצר יכולת צבאית כדי שלאיראן יהיה ברור – נשק גרעיני עבור ישראל זה מצב בלתי קביל. שר החוץ אמר אמירה נוראה – חייב שלא להפתיע את ארה"ב", המשיך.

דיכטר בחר אף להעביר ביקורת קלה על נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, שהיה דווקא מי שנתפס כנלחם רבות נגד האיראנים: "אני לא חושב שטראמפ עשה את כל המהלכים שארה"ב הייתה צריכה לעשות כדי להסביר לאיראן שהמערב בכלל וארה"ב בפרט מתכוונים ברצינות לאיום שלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים