שיתוף
תגובות
כלכלה » אנרגיה ותשתיות » דלק ישראל תפרוס עמדות טעינה חשמליות ברחבי הארץ
40 עמדות
העמדות יהיו בהספקים של 150KW. עלות טעינה מהירה תהיה תחרותית ותאפשר טעינה של כ-70% מתכולת הסוללה בכ-15 דקות
תחנת דלק | צילום: ציון בר

ZEN ENERGY הקשורה לזוקו שילובים ודלק, חברת הדלק הישראלית, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו יקימו עמדות טעינה מהירה בתחנות מרכזיות של דלק ברחבי הארץ.

בשלב הראשון יוקמו 40 עמדות טעינה ב-40 תחנות מרכזיות של דלק אשר נבחרו לפי מיקומן בצירי תנועה ראשיים המאפשרים נסיעה רציפה גם לטווחים ארוכים כגון: מצפה רמון, ראש פינה ותל אביב עם אופציה לפרישת עמדות טעינה נוספות בהמשך.

עמדות הטעינה מיוצרות ע"י חברת SIEMENS הינן אוניברסאליות, קלות ונוחות לתפעול. העמדות יהיו בהספקים של 150KW. עלות טעינה מהירה תהיה תחרותית ותאפשר טעינה של כ-70% מתכולת הסוללה בכ-15 דקות.

יורם איל, מנכ"ל דלק ישראל אמר: "כחלק מאסטרטגיית החברה, אנו שואפים לספק לצרכנים  שלנו חווית איכות במגוון רחב של מוצרים  ושירותים הקשורים ברכב ובדרך. כחלק מהמהפך שעובר שוק הרכב לתחבורה חכמה, חסכונית ונקיה, ראינו לנכון לחבור לקבוצת זוקו ולחדור לשוק הטעינה החשמלית. המטרה היא להרחיב את החוויה שאנו מעניקים  לנהגים למענה במכלל העולמות שמציעה דלק ישראל: תדלוק, חוויה קמעונאית, עולמות הגז הביתי וחווית הקפה".

יוסי עזריה מנכ"ל ENERGY ZEN אמר: "השנים הקרובות יהיו שנות הצמיחה המשמעותית בכניסת הרכב החשמלי וההיערכות בהיבט תשתית הטעינה מתבקשת ברמה הלאומית. ההסכם עם חברת דלק הינו אסטרטגי ומצטרף ללקוחות נוספים אשר בחרו בשיתוף פעולה עם ZEN בתחום זה. אנחנו מודים לחברת דלק על האמון ויוצאים לשיתוף פעולה ארוך טווח להקמה של עמדות איכותיות וביצוע הפרויקטים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. החברות יבצעו בחינה מתמדת של היצע הטכנולוגיה על מנת להעניק ללקוחות את השירות המיטבי והמהיר בטעינת הרכבים החשמליים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים