שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » דרגות לעודד בסיוק והדי זילברמן
אלופים החדשים
דרגות אלוף הוענקו לראש אגף המבצעים ולנספח ההגנה בוושינגטון הנכנסים. הטקס נערך בראשות שר הביטחון, מר בני גנץ, ראש המטה הכללי ובנוכחות חברי פורום מטכ"ל
תגיות:

תת-אלוף עודד בסיוק ותת-אלוף הדי זילברמן הועלו לדרגת אלוף אמש (ראשון), בטקס שנערך במחנה רבין (הקריה), בתל-אביב. הטקס נערך בראשות שר הביטחון, בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, ובנוכחות חברי פורום מטכ"ל ומשפחות מקבלי הדרגות.

כמו כן, במהלך הטקס תת-אלוף רן כוכב (רנכו) מונה על ידי שר הביטחון והרמטכ״ל לתפקיד דובר צה״ל ולחבר בפורום המטה הכללי. תא״ל כוכב החל את תפקידו אתמול. אלוף בסיוק עתיד להיכנס לתפקיד ראש אגף המבצעים בשבוע הקרוב ואלוף זילברמן עתיד להיכנס לתפקיד נספח ההגנה בוושינגטון בחודש הקרוב.

בני גנץ | צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון: "אני מבקש לנצל את ההזדמנות להודות לכם המפקדים בהובלת הרמטכ"ל על העשייה הביטחונית במבצע שומר החומות שהראה איך חזון מבצעי הופך למעשה צבאי ויכולות בשטח. רן, אתה תצטרך לעבור מטילים למילים, בעוד שנספח צה"ל בוושינגטון, האלוף הדי זילברמן, יצטרך להפוך מילים לטילים ולשמור על היחסים החשובים והאסטרטגיים עם ארה"ב".

"אלוף בסיוק, בין המילים לטילים, מה שמנצח הוא המעשים, ואני סומך עליך כי תביא לעיצוב המעשים המבצעיים בשטח. אני מודה לאלוף חליוה שימשיך וישרת את מדינת ישראל ויהיה חלק מהשורה המובילה של מפקדי צה"ל כפי שעשה עד כה".

ראש המטה הכללי: "הדי, אתה נכנס לתפקיד משמעותי בתקופה רגישה, אתה ברוך כשרונות אבל יותר מהכל, אתה איש שמייצר אמון. אני סמוך שתעשה את זה בצורה לא פחות ממצוינת. בסיוק, אתה נכנס למעמד משמעותי. אתה איש יצירתי ואני משוכנע שמכלול התכונות שלך יניב לנו פירות משמעותיים ביותר. תודה שהייתם לי שותפים עמוקים בעיצוב התכנית הרב – שנתית 'תנופה'. אני רוצה להגיד לכם תודה אישית, אתם אנשים משימתיים בעלי נסיון מבצעי עשיר ואני סומך עליכם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים