שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "האברכים, היחידים שלא הוצאו לחל"ת"
ליברמן חוזר להסית:
אם בשבועיים האחרונים היו מי שהשלו את עצמם כי אויב החרדים 'חזר בתשובה' והחל במסע לטיהור שמו במסגרת 'שכר שיחה נאה', הרי שהיום דברי ההסתה שהשמיע העמידה אותם שוב לנוכח קרקע המציאות
אביגדור ליברמן | צילום: עמוד הפייסבוק של אביגדור ליברמן

רק לפני שבועיים בראיון ל'מעריב' השמיע יו"ר ישראל בתינו ח"כ אביגדור ליברמן אמירות מפויסות יותר כלפי המגזר החרדי ותקף את ההסתה נגדם ברשתות החברתיות, כשהוא מסתייג מהאצבע המאשימה שהופנתה כלפיהם והאשימה אותם באחריות להתפשטותו של נגיף הקורונה בישראל.

"כשאני קורא עכשיו מה נאמר נגד החרדים ברשתות החברתיות, זה מזעזע. על שמינית מזה בקמפיין האחרון היו תולים אותנו". אמר ליברמן. הגבות הורמו עוד יותר כשחשף כי הנחה את פעילי המפלגה שלא לצאת נגד החרדים, "עם פרוץ משבר הקורונה, נתתי הנחיה לכל הח"כים והפעילים שלנו לא לצאת נגד החרדים". אמר בראיון.

אלא שכעת, עם פקיעת המנדט של בני גנץ והעברתו לכנסת וההבנה המחלחלת במערכת הפוליטית כי מערכת בחירות רביעית הפכה ריאלית מתמיד, נראה ששועל הקרבות הפוליטי הוותיק החליט כי זו השעה לשמן מחדש את גלגלי ההסתה ובכך איך לא, להכריז על פתיחת מערכת הבחירות הרביעית.

במתקפה שכוונה לראשו של שר הבריאות, האשים יו"ר ישראל בתינו, כי בעוד משרד הבריאות מתנגד לחזרה הדרגתית של המשק לתפקוד, מאות אלפי אזרחים במדינת ישראל יצאו לחל"ת עם חשש כבד שלחלק לא מבוטל מהם לא יהיה לאן לחזור. עשרות אלפי עצמאיים ובעלי עסקים קטנים שכל חייהם שילמו מס הכנסה וביטוח לאומי, נותרו בלי פרנסה ולא מצליחים לחדור את סבך הבירוקרטיה על מנת לקבל הלוואה מהקרן שהקימה המדינה", אמר ליברמן שהאשים, כי "היחידים שלא הוצאו לחל"ת ומעולם לא שילמו מס הכנסה או ביטוח לאומי וממשיכים לקבל מידי חודש קצבאות, אלו אברכים ותלמידי ישיבות. אולי הגיע הזמן שתסיק מסקנות מר ליצמן?".

ח"כ גפני שיצא להגנת עמיתו לסיעה, הזכיר לליברמן כי היה זה הוא שהפר ברגל גסה את הנחיות סגר שהטיל משרד הבריאות. "מי שבמשך כל השנים התברר שכסף ציבורי לא הכי מעניין אותו ואת מפלגתו, יכול לדבר כנגד מצבם הקשה של האברכים לומדי התורה, במיוחד בעת הזאת – ליברמן בציניות מפחידה, פוער את פיו נגד האוכלוסיות החלשות בישראל, אסור לברנש הזה להיות במערכת הציבורית בישראל", קבע ח"כ גפני.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים