שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » האדמו"ר מויזניץ נועד ממושכות עם העסקנים
ליל 'הניטל'
עסקני ויזניץ הגיעו אתמול למושב חצור לפגישה של חמש שעות עם מרן האדמו"ר ודנו על עניינים דחופים במישור הפוליטי ובנושא הסגר • תוך כדי הדיון ראש הממשלה התקשר
האדמו"ר מויזניץ עם ח"כ יעקב טסלר והמשב"ק בנציון שטנגר | צילום: שוקי לרר

במעונו של מרן האדמו"ר מויזנץ השוהה כעת במושב חצור שבצפון, נערכה אתמול (רביעי) אסיפת עסקני החסידות בה דנו בעניינים העומדים על הפרק במישור הארצי והפוליטי ובנושא הטלת הסגר וסגירת מוסדות החינוך.

בחסידות ויזניץ ציינו אתמול את יום 'הניטל'. לאור כך הפגישה התארכה ונמשכה למעלה מחמש שעות. היא החלה לאחר תפילת מנחה ונמשכה עד חצות, כאשר במהלכה העלו המשתתפים בפני הרבי את אתגרי התקופה.

ל'בחזית' נודע כי במפגש השתתפו בכירים בחסידות המעורבים בפוליטיקה הארצית. כאשר בין היתר נטלו חלק, חבר הכנסת יעקב טסלר, מזכיר מועצת גדולי הורה של אגודת ישראל יעקב ולצר, המשב"ק בנציון שטנגר, סגן ראש עיריית בני ברק יהושע מנדל וראשי קהילה נוספים.

בעיצומם של הדיונים קיבל מרן האדמו"ר שיחת טלפון מראש הממשלה בנימין נתניהו. במהלכה שטח נתניהו בפני הרבי את נתוני תחלואת נגיף הקורונה בישראל ועדכן על הסגר שייכנס הלילה לתוקף. הרבי אמר לנתניהו כי הוא הורה לחסידיו להתחסן מפני הגוף והודה על מבצע החיסונים המוצלח בישראל.

הפגישה התקיימה כשבוע לאחר שדיווחנו כי הח"כים מסיעת אגודת ישראל ח"כ מאיר פרוש וח"כ ישראל אייכלר שיגרו מכתב ליו"ר דגל התורה משה גפני בו הם דורשים לתאם עמם את הסיכומים לקראת הריצה המשותפת והמאוחדת בבחירות הקרובות לכנסת.

אביו של האדמו"ר, בעל הישועות משה זי"ע בפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כשמאחוריו מזכיר המועצת יעקב ולצר

"בימים האחרונים ישנם שמועות שמתקיימות שיחות כנהוג לפני כל מערכת בחירות – לבצע שינויים בהסכם שנחתם בין אגודת ישראל לדגל התורה לפני הבחירות לכנסת ה- 23 ושאף מתייחס לכנסת ה- 24".

"היות ובעבר היינו שותפים לדיונים ולהחלטות, הננו להודיעך כי החל מהיום כל סיכום או הסכם, לרבות תיאום עמדות פנימי ו\או כל גורם חיצוני, המצריך תיאום בין אגודת ישראל ודגל התורה, מחייב תאום גם עם הח"מ – נציגי רשימת אגודת ישראל".

על המכתב הדרמטי חתומים חברי הכנסת מאיר פרוש וישראל אייכלר.

אלא שבתגובה למכתב בחרו ב'דגל התורה' להגיב במשפט קצר ולקוני, "אנו לא מתערבים בנעשה באגודת ישראל, לא עמדנו בפני סיכום כלשהוא ולכשיהיה סיכום כפי שמקובל עד היום עם כולם, נודיע על כך בע"ה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים