שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » האו"ם: קיי הוא 'מתנחל' שנרצח ב'שטח כבוש'
אנטישמיות
במפה האינטראקטיבית של המשרד מופיע הפיגוע הרצחני ככזה שאירע בשטח "כבוש", ונטען כי אלי קיי הי"ד הוא "אזרח – מתנחל" על אף שהתגורר בעיר מודיעין מכבים רעות
אליהו דוד קיי הי"ד | צילום: עדכוני חב"ד

משרד האו"ם לתיאום עניינים הומניטריים קבע כי אלי אליהו קיי הי"ד שנרצח בשבוע שעבר בפיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים, היה "מתנחל" שנרצח ב"שטח כבוש".

משרד האו"ם לתיאום עניינים הומניטריים הוא זה עוקב אחרי "אזורי מצוקה" ברחבי העולם, מנהל רישום של מספר הפלסטינים והישראלים שנהרגו או נפצעו מאז 2008 "בשטח הפלסטיני הכבוש", כתוצאה מהסכסוך בין הצדדים.

במפה האינטראקטיבית של המשרד מופיע הפיגוע הרצחני ככזה שאירע בשטח "כבוש", ונטען כי אלי קיי הי"ד הוא "אזרח – מתנחל" על אף שהתגורר בעיר מודיעין מכבים רעות.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "האו"ם ממשיך לשרת את הנרטיב האנטי יהודי ואנטי מדינת ישראל. בכל הזדמנות האו"ם מנסה לקבוע עובדות בשטח, מגדירו ככבוש ומעוות את המציאות, בגלל שאת האו"ם מובילים מתנגדי מדינת ישראל ושונאי יהודים ולפיד שותק כמו דג ומפחד שהאחים המוסלמים בקואליציה יפילו את הממשלה".

"האו"ם שנים רבות הינו גוף מוטה ופוליטי", הגיב שי גליק מנכ"ל ארגון בצלמו. "אבל כעת מוכח שהוא גוף שאפילו לא טורח לבדוק עובדות הכי פשוטות והכי בסיסיות. אמנם הפיגוע אירע בעיר העתיקה בירושלים אולם אליהו קיי הינו תושב העיר מודיעין ואיננו מתנחל.

"ניתן מזה להבין עד כמה נתוני האו"ם שיקריים, עלובים ומוטים", הוסיף גליק. "פניתי לידידי השגריר גלעד ארדן שיפעל לתקן את הנתון הזה. נמשיך לחשוף את השקרים של האו"ם במסווה של זכויות אדם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים