שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » האם גלקסי נוט 20 עונה להגדרה מכשיר דגל?
ביקורת ואכזבה
משתמשי הטלפונים החכמים של סמסונג בישראל מתלוננים על כך שמכשיר הדגל החדש שלה 'מקופח' בהשוואה למקבילו האירופאי • סקירה ראשונית
עמדת מכירה של הגלקסי נוט 20 | צילום: N.Z.Photography, שאטרסטוק

באירוע השקה נוצץ של סמסונג בשבוע שעבר, הושקו מכשירי הגלקסי נוט 20 וגלקסי 20 אולטרה – מכשירי הדגל החדשים של היצרנית הקוריאנית. אלא שלטענת סוקרי המכשיר, תצורת המכשיר היא "עבודה בעיניים", תוך ניסיון בוטה להוריד את עלויות הייצור בתקופת הקורונה, על חשבון הלקוח.

על פי הדיווחים, ה-Galaxy Note 20, כולל לא מעט מהמאפיינים הכלולים אצל אחיו המבוגר יותר שמנגיש אותם לקהל עם מחיר זול יותר. דגם הנוט 20 כולל את עט הסטיילוס S Pen, מסך מקצה לקצה, מערך צילום משולש וסוללה בקיבולת כמעט זהה לדגם ה-נוט 10, לצד שינויים רבים שביצעה סמסונג על מנת ליצור הבדל בין השניים.

מהשוואת עיצובו הכללי של ה-Galaxy Note 20 לצד ה-Galaxy Note 20 Ultra, ניתן להבחין כי סמסונג לא עומדת לייצר השנה זוג מכשירים זהים מבחינת עיצובית והם יהיו שונים גם מבחינת המפרט.

ביקורותיהם של המשתמשים מגיעות לאחר שהתברר כי הגרסה שתושק בישראל לא תציע את כל היכולות של גרסת הפרימיום שלו. כך למשל, מכשיר הנוט 20 אולטרה, הגרסה הבכירה של המכשיר, יושק בישראל עם מודל דור 4 בלבד, למרות שישנה גרסה מקבילה עם תמיכה בדור 5 שתוצע לצרכנים באירופה וחלק ממדינות המזרח התיכון. 

לא די בקיפוח של המכשיר הישראלי אל מול מקבילו האירופאי מבחינת התמיכה בדור 5, גם בגזרת זיכרון המעבד (RAM) נופל המכשיר הישראלי לעומת ביצועיו של מקבילו האירופאי. בעוד בגרסת ה-4G הישראלית של המכשיר יש 8 ג'יגה-בייט זיכרון פעולה, בדגם ה-5G האירופאי יהנו המשתמשים מזיכרון מעבד של 12 גיגה-בייט. לשני המכשירים מעבד זהה – האקסינוס 990 של סמסונג עצמה.

מסמסונג ישראל נמסר בתגובה: "אנחנו משיקים בישראל את דגמי הנוט 20 דור 4 ושומרים על מחיר אטרקטיבי עבור הצרכן הישראלי. לכשתושק באופן מעשי רשת 5G בישראל, נפעל להשקת דגמים תומכים, כולל את הנוט 20 אולטרה 5G. תאריך  ההשקה עדיין לא ידוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים