שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » האקזיט הישראלי המוצלח התברר ככישלון
מכה לאינטוסל
אינטוסל חגגה את אקזיט ה-475 מיליון דולר – ונמכרה החודש 'רק' עבור 50 מיליון דולר • החברה ההודית שרכשה את פעילות החברה מגייסת עובדים חדשים
מטה חברת סיסקו | צילום: ויקיפדיה

כ-7 שנים לאחר שנרשם אחד האקזיטים הבולטים בעשור האחרון בישראל, כשחברת אינטוסל נרכשה ע"י סיסקו בסכום ענק של 475 מיליון דולרים, נמכרת אינטוסל לחברה הודית בסכום 'זעום' של 50 מיליון דולר בלבד.

האקזיט ההוא זכור במיוחד, שכן החברה גייסה ששה מיליון דולר עד רכישת הענק, ונמכרה בתוך שנתיים מסבב הגיוס. החברה הוקמה על ידי רני ולינגשטיין ועידו סוסן, אז בן 23, ופיתחה מערכת תוכנה שמנהלת עומסים ברשתות סלולריות, ומשפרת את מעבר הנתונים ואיכות הרשת ומפחיתה ניתוקים.

חטיבת SON נהפכה לחלק אינטגרלי מסיסקו, כשהיא מספקת למפעילות בעולם שירותי אופטימיזציה לתשתיות סלולריות. אך אף על פי שחלק מפעילות המו"פ נעשית עדיין בישראל, החטיבה פרוסה על פני מספר משרדים בחו"ל.

בעקבות שינויים אסטרטגיים בחברת סיסקו שזו החלה להתרכז בין השאר בהצעת פלטפורמת IT רחבה יותר, כולל אנליטיקה, סייבר וניהול, עבור רשתות סלולריות – באופן ספציפי דור 5. הגישה  החדשה, ההוליסטית של סיסקו גרמה לכך ש- SON כרכיב נפרד כבר אינו רלוונטי לליבת עסקיה של החברה.קו

לשאלת עובדי היחידה האם ישארו במצבת תפקידם, השיבה החברה כי 30-20 מעובדי סיסקו SON בישראל יעברו לעבוד עבור החברה ההודית, שמפעילה בישראל משרדים עם פעילות מו"פ, שירותי  IT ועוד. בתוך כך, החלה החברה ההודית לגייס עובדים חדשים עבור פעילות זו, כך על פי מודעות דרושים שפורסמו בימים האחרונים בלינקדאין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים