שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » האריתראים מפגינים נגד עיריית בני ברק
יחס מזניח ומזלזל
לטענתם – הסטנדרטים אשר נהוגים בביה״ס לא עומדים בקנה אחד מול הסטנדרטים הנהוגים בבתי הספר האחרים של העירייה
ח"כ עופר כסיף בהפגנה | צילום: צילום מסך

ברגעים אלו מפגינים מול עיריית בני ברק הורי תלמידי ביה״ס קוממיות, אשר נמצא בפרדס כץ, השייכים לקהילה האריתראית החיה בעיר. כ-95% מהתלמידים הלומדים בביה״ס והגן הנמצא סמוך אליו שייכים לקהילה האריתראית, וביה״ס אשר נמצא תחת אחריות עיריית בני ברק זוכה ליחס מזניח ומזלזל, כך ע"פ טענתם.

הסטנדרטים אשר נהוגים בביה״ס לא עומדים בקנה אחד מול הסטנדרטים הנהוגים בבתי הספר האחרים של העירייה. רמת הלימודים נמוכה – לתלמידי הכיתות הנמוכות אין שליטה בקריאה וכתיבה, באלף בית העברי ובמספרים.

התשתיות מוזנחות – זבל נערם בביה״ס, ובתי השימוש מלוכלכים. המבנה אינו בטוח ולא ניתן בו מענה לפציעות של ילדים – עד כי היו מקרים בהם שברו ילדים את ידיהם/שיניהם בתאונה, והוריהם נדרשו לאסוף אותם במקום להזמין אמבולנס למקום. ובנוסף לכל הכיתות מאוכלסות יתר על המידה.

מארגני ההפגנה מוסרים: "יצאנו להפגין הערב מול העירייה האחראית על מסגרות החינוך של ילדינו בדרישה להשקעה רצינית בביה״ס והגן בהם הם מתחנכים, והשוואת התנאים בהם לשאר מסגרות החינוך של העירייה. אנו מקווים שעם תום תקופת החגים, ולאחר חג הסוכות בו התארחנו כאושפיזין בסוכות חברינו, עיריית בני ברק תבחר לנהוג ברוח ״אהבת הגר״ ותפסיק את האפליה הזועקת של בתי הספר של ילדינו".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

    1. בדיוק מעניין גם האם משרד החינוך מתקצב אותם ובכמה או שזה בא על חשבון העירייה שזה חשבוננו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים