שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » הבינלאומי הכריז על השקת FibiPay
בעקבות לאומי
הבנק הבינלאומי משיק ארנק הדיגיטלי חדש של הבנק, ההצטרפות לשרות ללא תשלום, הישר מאפליקציית הבינלאומי בנייד, FibiPay נתמך כעת רק על ידי מכשירי אנדרואיד
הבינלאומי fibipay | צילום: יח"צ

הבנק הבינלאומי הכריז אתמול (ג) על השקת FibiPay, הארנק הדיגיטלי החדש של הבנק המגיע כחלק מגל חדש של הכרזות בתחום התשלום ללא מגע בישראל, כאשר הוא יאפשר לבצע תשלומים ללא מגע במסופי אשראי התומכים בתקן ה-EMV וטכנולוגיית ה-NFC ללקוחות הבנק.

הארנק מאפשר ללקוחות הבנק לשלם ישירות מהנייד בעת ביצוע רכישה בבית העסק ללא צורך בהצגת כרטיס האשראי. FibiPay מאפשר לצרף כרטיס חיוב לטלפון החכם, היישר מאפליקציית הבנק, באופן פשוט ומאובטח ולבצע תשלום בנייד ב-tap, בנגיעה קלה, בקלות ובמהירות בבית העסק. FibiPay נתמך על ידי מכשירי אנדרואיד באמצעות אפליקציית הבנק המותקנת על המכשיר. השירות החדש מאפשר להשתמש בארנק בבתי עסק, על ידי הצמדת מכשיר הנייד למסוף התשלום התומך ברכיב EMV ותקשורת NFC בארץ ובחו”ל.

סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי, מסרה: השקת FibiPay מהווה מהלך משמעותי בבינלאומי, בנק מחולל תחרות, שמקדם פתרונות מובילים ללקוחותיו בתחומי התשלומים, האשראי ושוק ההון.

רון גריסרו, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בבינלאומי, מסר: ה-FibiPay הינו פיתוח חדשני וחשוב בתוך סל השירותים הדיגיטליים העשיר של הבינלאומי ומאפשר ללקוחות הבנק ליהנות מארנק דיגיטלי מתקדם, וזאת לצד שירותים נוספים שהשקנו לאחרונה כדוגמת יעוץ פנסיוני דיגיטלי, פתיחת חשבון מהנייד ולצד היכולות המתקדמות של הבינלאומי בעולמות שוק ההון וההשקעות.

אי אפשר לומר כי המונח "מירוץ חימוש" מוגזם לגבי שוק הארנקים הדיגיטליים. ה-FibiPay הוא הארנק השני שמושק לאחר הכרזת המדיניות של בנק ישראל, כאשר אנו צפויים לראות שחקנים נוספים נכנסים לתחום בעתיד הקרוב והמיידי. כל מה שנשאר לראות הוא מי יהיה הבא בתור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים