שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הגלולות של פייזר יעילות למניעת אשפוז ומוות
PAXLOVID
אלברט בורלה, יו"ר ומנכ"ל פייזר: "חדשות אלה מספקות אישור נוסף לכך שהגלולה דרך הפה, אם יאושר, עשויה להשפיע באופן משמעותי על חייהם של רבים"
פייזר | צילום: lupmotion, שאטרסטוק

חברת התרופות פייזר הודיעה היום כי הניסוי שלב 2 מתוך 3 שערכה בגלולות PAXLOVID שהיא מייצרת לחולי הקורונה הראו תוצאות מדהימות. ע"פ תוצאות המחקר הגלולה יעילה ב-89% במניעת מחלה קשה ואשפוז במבוגרים בעלי סיכון, זאת בתנאי שהתרופה ניתנה עד 3 ימים מזמן הופעת התסמינים.

מחקר נוסף הראה ירידה של 70% באשפוז וללא מקרי מוות, זאת בניתוח ביניים של מחקר שני במבוגרים בסיכון סטנדרטי.

אלברט בורלה, יו"ר ומנכ"ל פייזר: "חדשות אלה מספקות אישור נוסף לכך שהגלולה דרך הפה, אם יאושר, עשויה להשפיע באופן משמעותי על חייהם של רבים, שכן הנתונים תומכים עוד יותר ביעילות של PAXLOVID בהפחתת האשפוז והמוות ומראים ירידה משמעותית בעומס הנגיפי. זה מדגיש את הפוטנציאל של הגלולה לטיפול להציל את חייהם של חולים ברחבי העולם".

ד"ר אורן קובילר, וירולוג מומחה מאוניברסיטת תל אביב, בתגובה להודעת פייזר על יעילות התרופה: "התרופה בהחלט עתידה להיות כלי חשוב במלחמה בנגיף, אך במידה ויהיה ניתן לקבל אותה בכמויות מספיקות. בנוסף חשוב לזכור שחייבים לקבל את התרופה בימים הראשונים של הופעת התסמינים וצריך לוודא שאנשים יסכימו לקחת את התרופה בטרם המחלה הופכת לקשה, אז התרופה כבר לא יעילה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים