שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » הגרמ"ה הירש: "יש לקבל כל תלמידה לסמינר"
פרסום ראשון
ראש ישיבת סלבודקה הגרמ"ה הירש התבטא השבוע באופן חריג כאשר הורה להנהלת 'שירה חדשה' לקבל לסמינר "כל תלמידה המעוניינת להתקדם בהשקפה ויראת שמים" • כל הפרטים
חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי משה הלל הירש | צילום: שוקי לרר

פרסום ראשון: לקראת עונת הרישום לסמינרים, הפתיע השבוע חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת סלובדקה הגאון רבי משה הלל הירש בהוראה חריגה, כאשר אמר להנהלת סמינר 'שירה חדשה' כי יש לקבל למוסד "כל תלמידה המעוניינת להתקדם בהשקפה ויראת שמים".

ל'בחזית' נודע, כי את ההוראה החריגה העביר חבר ה'מועצת' להרב אלחנן רוזנפלד, רב סמינר 'שירה חדשה', לאחר שהאחרון שאל את ראש הישיבה מה לעשות בנוגע לבקשות קבלה של תלמידות שלא מוצאות את מקומן בסמינר מסיבות רוחניות שונות.

תחילתו של הסיפור בשורה של בקשות שהעלו תהיות משמעותיות בקרב הרב והרבנית רוזנפלד, המנהלים את הסמינר, ואלה עלו להתייעץ עם הרה"ג מאיר קסלר רבה של מודיעין עילית והרה"ג יצחק שכטר מרבני הקהילה החרדית ברכסים, המכוונים את דרכם של הנהלת כפר הנוער.

מורכבותה של השאלה הביאה לכך שהגר"מ קסלר והגר"י שכטר החליטו לעלות יחד עם הנהלת הסמינר אל מעונו של חבר המועצת הגרמ"ה הלל הירש, על מנת לקבל את הכרעתו בסוגיה.

ראש הישיבה חיזק והנחה את הרב רוזנפלד להוסיף בשיעורי השקפה לעורר את הבנות בדבר חיי הנצח לעומת חיי העולם הזה החולפים.

עוד הוסיף ראש הישיבה, והורה להנהלת הסמינר שכל בת שפונה ומבקשת להתקבל לסמינר על הנהלת הסמינר לבחון האם היא בגדר מבקש(ת) ובמידה והיא מקבלת על עצמה את תנאי הסמינר ונכונה להתנהג לאורם על הנהלת הסמינר לקבלה.

במהלך הפגישה גם הציגו הרב אלחנן רוזנפלד והרבנית אסתי רוזנפלד את פעילות הסמינר בפני ראש הישיבה, ששיבח אותם על פעילותם והורה להם להמשיך בעשייה זו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. למישהו יש את המספר טלפון שאפשר לשמוע פרטים על הסמינר הזה ?
    לאיזה בנות זה מתאים ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים