שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרוגה נוספת – לאה יום טוב מראשון לציון
הי"ד
ילדיה מספרים: "שמענו את האזעקה וראינו שהן פועלות גם במערב ראשון לציון, ניסינו להתקשר לאמא והיה תפוס. ניסינו עוד פעם, ועוד פעם, והתחילו שמועות משכנים ברחוב"
זירת נפילת הטיל | צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום כי לאה יום טוב תושבת ראשון לציון היא ההרוגה שנהרגה אמש (שלישי) בהתפוצצות הרקטה בבניין שבו היא מתגוררת בראשון לציון. הותירה אחריה שני ילדים וחמישה נכדים.

ילדיה סיפרו לכלי התקשורת: "שמענו את האזעקה וראינו שהן פועלות גם במערב ראשון לציון, ניסינו להתקשר לאמא והיה תפוס. ניסינו עוד פעם, ועוד פעם, והתחילו שמועות משכנים ברחוב, על זה שהייתה פגיעה והתנפצו חלונות. כשהאזעקה פסקה הגענו לפה וראינו את כל ההמולה ואת כוחות ההצלה".

על רקע ההסלמה הם התייחסו: "מה הסיכויים שדבר כזה יקרה? אנחנו חיים במדינה שנופלים בה טילים, וזה לא משנה אם זה בראשון, בשדרות, בירושלים או בעוטף עזה והמחיר הוא שלנו באופן אישי, כבד מאוד. יש עוד משפחות שמשלמות כרגע מחיר כבד, אבל זה חלק מהמציאות שלנו וחלק מהחיים במדינה. למרות שכרגע אנחנו עוד לא מעכלים, אנו יכולים להגיד בצורה ברורה וחדה 'אנחנו נמשיך קדימה', גם אנחנו משפחת יום טוב וגם עם ישראל, למרות הקושי, הכאב והמחירים".

"המשפחה עדיין מעכלת את המשמעות של לחיות חיים ללא אימא. המשפחה מאוחדת כחלק מהמורשת של אימא. גם את האסון ואת האבדה הגדולה שלה, ולהמשיך לחיות בלעדיה – נחצה יחד. אנחנו לא הנפגעים היחידים, יש עוד רבים ונמשיך קדימה", אומר אחד מהילדים של לאה.

כזכור אמש דיווחנו כי ישראל נתונה תחת מתקפת רקטות כבדה של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בפיצוץ רקטה בראשון לציון נהרגה אישה ונפגעו עוד שני בני אדם, בעוד בפיצוץ רקטה באוטובוס בחולון נפצעו שמונה בני אדם, בהם שניים באורח קשה. השאר במצבם קל-בינוני. בגבעתיים נפצעו חמישה בני אדם באורח קל מרסיסי רקטות. בשדרות ובאשקלון ספגו בתים פגיעות ישירות, בעוד רקטה נוספת התפוצצה באזור טייבה. חמאס מסר כי שיגר בתוך דקות 130 רקטות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים