שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הוקרה לארגונים שסיועו למאבק בקורונה
בראשות נתניהו
במהלך הטקס חילקו ראש הממשלה ושר הבריאות תעודות הוקרה לגופים השותפים במאבק בנגיף הקורונה
תגיות:

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה.

נתניהו ואדלשטיין העניקו הין היתר תעודת הוקרה למנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, על שותפות ארגון המתנדבים במאבק בנגיף הקורונה. הטקס נערך בתיאטרון ירושלים בבירה ובמסגרתו הוענקו תעודות לארגונים נוספים.

מנכ"ל איחוד הצלה, הודה לרה"מ ולשר הבריאות על המחווה. הוא ציין כי מתנדבי איחוד הצלה עסקו לאורך תקופת המגיפה במשימות שונות. "בסגר הראשון העניקו המתנדבים, נוסף על טיפול רפואי שוטף, גם סיוע הומניטרי לעשרות קשישים ובעלי מוגבלויות שהיו נתונים בסגר הראשון".

פולק: "אח"כ סייעו המתנדבים בהעברת חולי קורונה מבתי החולים למלוניות ולבסוף נרתמו למבצע החיסונים הלאומי וחיסנו מאות אלפי אזרחיות ואזרחים במרכזי החיסון ברחבי הארץ. המתנדבים גם סייעו לניצולי שואה להגיע למרכזי החיסון ולקבל את החיסונים ועד היום הינם חלק מצוותי הרפואה שעוסקים בחיסוני בית. היה לנו חלק גדול במיגור המגיפה בארץ, ובשם המתנדבים אני מודה לראש הממשלה ולשר הבריאות על ההערכה והוקרת פעילות המתנדבים".

ראש הממשלה ושר הבריאות העניקו תעודת הוקרה לארגון זק״א על הפעילות הקדושה במהלך ימי משבר הקורונה בסיוע הומוניטרי לכלל אזרחי המדינה בדגש על קשישים וטיפול בחסד של אמת לנפטרי נגיף הקורונה.

חיים וינגרטן ראש אגף מבצעים בזק"א, אמר: "מתנדבי זק״א ראויים ביותר לקבל את אות ההוקרה על שנה של פעילות ענפה ובהתנדבות מלאה כאשר הארגון הוביל יוזמות רבות בסיוע לאזרחים במגזר החרדי והכללי. בכל שבת יצאו עשרות מתנדבי זק"א בכל הארץ לעדכן את חולי הקורונה על כך שהם יצאו חיוביים בבדיקה וחובה עליהם לשמור על כללי הבידוד כדי למגר את הפצת הנגיף וקטיעת שרשרת ההדבקה. הקמנו מתחמי בדיקות קורונה וחיסונים יחד עם פיקוד העורף בשיתוף פעולה עם הרשויות, יחידת הג'יפים לקחו חלק פעיל בחלוקת מזון מוכן לקשישים וגלמודים שהיו בבידוד, קמפיין פרסום ארצי בשיתוף פיקוד העורף בנושא חיסונים במגזר החרדי. סיוע בהעברת ציודים לחולי הקורונה במלוניות. מאות מתנדבים לקחו חלק במתן חיסונים לאלפי קשישים ונכים. אשרינו שאלו מתנדבי זק"א, משפחה של חסד".

בטקס הוקרה העניקו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין תעודת הוקרה לארגוני החסד זק"א תל אביב וזק"א ישראל על שותפות אמיתית במאבק בנגיף הקורונה.

צבי חסיד מנכ"ל זק"א תל אביב אמר: "בחודשים האחרונים מתנדבי זק"א טיפלו במסירות נפש בלמעלה מ-2,500 נפטרי קורונה. תחת שמש קופחת ובקור מקפיא עמלו המתנדבים יומם ולילה כדי לתת את הכבוד האחרון לנפטרים".

ישראל מורגנשטרן יו"ר זק"א ישראל אמר: "מתנדבי זק"א ישראל הוכיחו לעולם כולו עד כמה העם היהודי רחמנים וגומלי חסדים. בזכות אלפי המתנדבים איתרנו עשרות אלפי חולים בסופ"ש ובכך הצלחנו לקטוע את שרשרת ההדבקה. העיר ירושלים היוותה סמל ודוגמא לניצחון כשבשיא היה לנו 1,600 חולים בעיר אחת".

חזי שבקס מנכ"ל זק"א ישראל אמר: "בזכות שילוב הכוחות עם מתנדבי זק"א ת"א קיבלנו כוח מכפיל שסייע בידנו בתוך המערכה הקשה להקים חמ"ל בכל עיר בארץ יחד עם פיקוד העורף, קופות החולים והרשויות המקומיות ולשנע אלפי סלי מזון ותרופות בתקופת הקורונה. אני רוצה להודת לראש הממשלה ולשר הבריאות שנתנו בנו אמון ובחרו בנו להיות השליחים של עם ישראל".

כמו״כ הודו לראשי זק״א ת״א וזק״א ישראל ההנהלה הבכירה של משרד הבריאות: המנכ״ל חזי לוי וראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרועי פרייס, המשנה למנכ"ל לשעבר פרופ' איתמר גרוטו ופרויקטור הקורונה ד"ר נחמן אש שעבדו באופן צמוד עם הנהלת הארגונים בכל שנת הקורונה.

במהלך הטקס, שנערך בתיאטרון ירושלים, הוענקו תעודות הוקרה למספר גופים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה, בניהם – מגן דוד אדום. אלי בין, מנכ"ל מד"א, קיבל את אות ההוקרה מראש הממשלה ושר הבריאות בשמו של ארגון ההצלה הלאומי, אשר עמד בחזית מאבק הקורונה מראשית התפרצות המגפה ועד לימים אלו.

בסיום הטקסט, אמר אלי בין, מנכ"ל מד"א: "ברצוני להודות לראש הממשלה ולשר הבריאות. אני גאה במתנדבי ועובדי הארגון ממטולה ועד אילת ועד. משפחת מד"א נרתמה מהיום הראשון למאבק במשבר ולחמנו בו בהצלחה ובכוחות מתוגברים ואיתנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים