שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » הורוביץ: "רוב החולים במצב קריטי, לא מחוסנים"
בביקור בפוריה
שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיע היום לביקור ראשון במרכז הרפואי פדה-פוריה. במהלך הסיור הגיעו השר ואנשי צוותו למתחם החיסונים והתחסנו בחיסון השלישי
השר הורוביץ משוחח עם הרופא | צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיע היום לביקור ראשון במרכז הרפואי פדה-פוריה. לביקור התלוותה גם ח"כ ג'ידא רינוואי זועבי, לשעבר מנכ"ל עמותת ידידי ביה"ח פוריה. מנהל המרכז הרפואי ד"ר ארז און, פתח את הביקור בסקירה על המרכז הרפואי והדגיש, "אני יודע שאתם מכירים את הנתונים אבל חשוב לי להצביע על הפערים העמוקים בין הצפון למרכז".

במהלך הסיור הגיעו השר ואנשי צוותו למתחם החיסונים, השר בישר על כך שלפני שעה קלה הוחלט להרחיב את גילאי המתחסנים לגילאי 30 ומעלה ובהזמנת מנהל המרכז הרפואי ד"ר און החליטו חברי הצוות של השר, להתחסן במקום. קוזיתא ליבאי, המפקחת האפידמיולוגית, עדכנה כי עד כה במסגרת קמפיין החיסון השלישי- מתחסנים ומנצחים, חוסנו למעלה מ-500 מעובדי המרכז הרפואי.

השר הורוביץ ביקר במחלקות הייעודיות לטיפול בחולי קורונה ושוחח עם ד"ר סובח סובח, מנהל מח' קורונה, ד"ר משה מתן, מנהל מחלקת טיפול נמרץ קורונה, בלה מונסטרסקי, אחראית מערך הקורונה, מוחמד סועאד אח אחראי במחלקת קורונה, ואחמד בלאונה האח האחראי במחלקת טיפול נמרץ קורונה. השר הודה לצוות על המאמץ המתמשך, ועל ההתגייסות המלאה למאבק בנגיף הקורונה.

נציין כי במרכז הרפואי פדה-פוריה טופלו מאז מרץ 2020 למעלה מ-2,200 חולי קורונה. במעבדת בדיקות הקורונה בביה"ח בוצעו מאז תחילת השנה למעלה מ-100,000 בדיקות.

השר אמר ביציאה ממחלקת הקורונה, "אני שומע מהצוות כאן שרוב החולים שנמצאים במצב קריטי אינם מחוסנים, המסר הוא חד משמעי וברור, החיסון מגן מפני תחלואה קשה. היום הרחבנו פעם נוספת את מעגל המתחסנים ואנחנו שוב קוראים לציבור בואו להתחסן! האסטרטגיה שלנו היא שילוב של חיסון עם חיזוק מערכת הבריאות. גם המרכז הרפואי פדה-פוריה מתמודד עם הקורונה ועם אתגרים נוספים, אנחנו פה היום כי חשוב לנו להיות כאן, ולתמוך בצוותים שעושים עבודת קודש ואנחנו נדאג גם לתוספת תקנים לחיזוק המרכז הרפואי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים