שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף שורת יעדים במערך הרקטי של חמאס
שומר החומות
לפני זמן קצר, כלי טיס של צה"ל תקף וסיכל שלושה פעילי טרור של ארגון הטרור גא"פ בעת שניסו לשגר רקטות אל עבר מדינת ישראל במרחב רצועת עזה

20:08 – תיעוד נוסף וקולות קשר מסיכול חוליית פעילי הנ"ט החמושה מוקדם יותר היום בזמן שנסעו ברכב בצפון רצועת עזה, בפעילות משותפת של צה"ל והשב"כ:

20:00 – צה״ל תקף במהלך היום מספר עמדות שיגור רב-קניות ועמדות לשיגור כטב״ם אשר ארגון הטרור חמאס התכוון לשגר לעבר מדינת ישראל, במערך ההגנה האווירית של ארגון הטרור חמאס.

19:51 – החל מהבוקר, תקף צה"ל ברחבי רצועת עזה כ-30 עמדות שיגור ירי רקטות, על-קרקעיות ותת-קרקעיות, חלקן חמושות ומכוונות לעבר שטח ישראל. כמו כן, תקף צה"ל מספר פעילי טרור במהלך שיגור רקטות לעבר שטח ישראל.

במהלך הימים האחרונים, צה"ל פגע בכ-430 מטרות של המערכים הרקטיים של ארגון הטרור חמאס וארגון הטרור גא"פ וסיכל מעל ל-20 פעילי מערך הרקטות. היעדים שהותקפו שימשו את ארגוני הטרור לשיגור רקטות לעבר שטח ישראל. בין היעדים משגרי רקטות תת-קרקעיים ועל-קרקעיים, עמדות שיגור רקטות ועמדות לשיגור פצצות מרגמה. תקיפות צה"ל פוגעות ביכולת השיגור של ארגוני הטרור.

18:44 – מטוסי קרב של צה"ל תקפו בשעות האחרונות שני פירים של מנהרות התקפיות של ארגון הטרור חמאס בבית לאהיא ובאל-מועזי.

18:33 – לפני זמן קצר, השמיד צה״ל מהאוויר ומהיבשה את עמדת הנ"ט של ארגון הטרור חמאס בבית לאהיא, ממנה מסתמן שבוצע הירי לעבר הטיולית הבוקר. בנוסף, לפני זמן קצר כלי טיס של צה"ל תקף וסיכל פעילים חמושים ממערך הנ"ט של ארגון הטרור חמאס, בזמן נסיעתם ברכב בצפון רצועת עזה.

15:23 – לפני זמן קצר, מטוסי קרב של צה"ל תקפו שתי מנהרות התקפיות שהיו בשלבי בנייה של ארגון הטרור חמאס, בעיר עזה ובמרחב בית חאנון

15:09 – לפני זמן קצר, מטוס קרב של צה"ל תקף פיר מנהרת לחימה של ארגון הטרור חמאס במבנה בבית חאנון

13:12 – בשעה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו חמש עמדות שיגור רקטות על-קרקעיות ותת-קרקעיות של ארגון הטרור חמאס ברחבי הרצועה.

11:25 – לפני זמן קצר, מטוס קרב של צה"ל תקף חמ"ל מבצעי של ארגון הטרור חמאס, ממנו הארגון בין הייתר ניהל את הלחימה בסבב הנוכחי.

11:16 – לפני זמן קצר, מטוסי קרב של צה"ל תקפו מנהרת לחימה של ארגון הטרור חמאס בבית חאנון, וכן, שתי עמדות שיגור רקטות תת-קרקעיות בג'באליה ששימשו בין השאר לירי רקטות לתל אביב בימים האחרונים

10:52 – מטוס קרב של צה״ל תקף לפני זמן קצר משגר רקטי של ארגון הטרור חמאס שמוקם על גג מבנה בעיר שאטי שברצועת עזה

10:02 – לפני זמן קצר, מטוסי קרב של צה"ל תקפו שני מחסני אמל"ח שמוקמו בבתיהם של סגן האחראי החטיבתי של המערך האווירי של ארגון הטרור חמאס במחנות המרכז ובביתו של פעיל במערך האווירי של הארגון בעיר חאן יונס.

9:49 – מטוס קרב של צה״ל תקף לפני זמן קצר משגר רקטי רב קני של ארגון הטרור חמאס בחאן יונס שברצועת עזה. מצורף תיעוד התקיפה, בו ניתן לראות כי המשגר היה חמוש ברקטות שהתפוצצו לאחר תקיפת המשגר ובעקבותיהם אירעו פיצוצי משנה במרחב הרצועה.

6:47 – דובר צה"ל מוסר כי במהלך היממה האחרונה, מטוסי קרב של צה"ל תקפו עשרות יעדי טרור תת קרקעיים נוספים כחלק מהמבצע הנרחב של צה"ל לתקיפת ה'מטרו' של חמאס ברחבי רצועת עזה תוך פגיעה משמעותית במערך התת קרקעי של ארגוני הטרור ברצועה. בשעה זו ממשיכים מטוסי קרב של צה"ל לתקוף יעדי טרור תת קרקעיים.

בנוסף, צה"ל תקף לאורך הלילה יעדי טרור נוספים ברחבי רצועת עזה, ביניהם: תשתית צבאית לניהול לחימה בביתו של מ"פ בגדוד צפון חאן יונס, עלי אבו זרקה, אתרים לייצור אמל"ח ומספר עמדות שיגור על ותת קרקעיות.

23:16 – בשעות האחרונות, כלי טיס של צה"ל תקפו מתחם נ"ט של ארגון הטרור חמאס בסג'עיה, שלושה משגרי רקטות בבית חאנון, ג'בליה ובנוצירת. בנוסף, הותקף משגר פצמ"ר של ארגון הטרור חמאס ברפיח.

22:57 – בשעות האחרונות, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מחסן אמל"ח שמוקם בביתו של שר המשפטים והאסירים המשוחררים וחבר הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס לשעבר. בנוסף, הותקפו תשתיות צבאיות בבתים של מפקדים נוספים בארגון הטרור ברחבי רצועת עזה.

בין היעדים שהותקפו: תשתית צבאית ששימשה בסבב הלחימה הנוכחי ומוקמה בביתו של אשרף אל ג'ברי, אחראי על התמחויות בזרוע הצבאית של חמאס, שממוקם בעיר חאן יונס. מחסן אמל"ח שמוקם בביתו של פעיל בארגון הטרור חמאס בעיר עזה. תשתית צבאית בביתו של מוחמד אבו מצטפא, מפקד בכוח נוח'בה של גדוד מזרח חאן יונס בארגון הטרור חמאס. תשתית צבאית בביתו של מפקד גדוד מזרח רפיח בארגון הטרור חמאס, מוחמד בואב. תשתית צבאית בביתו של אסאמה אבו ענזה, ראש מערך התמ"ס בחטיבת חאן יונס.

22:39 – מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר שני מבנים בצפון ובדרום רצועת עזה המשמשים כתשתית צבאית של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס

20:32 – בשעות האחרונות, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו שלושה משגרי רקטות של ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה

20:00 – צה״ל תקף במהלך היממה האחרונה מספר רב של עמדות משגר-רב קני אשר תוכננו לשגר לעבר מדינת ישראל ומתחמים צבאיים במערך ההגנה האווירית של ארגון הטרור חמאס.

19:57 – במהלך היום, כלי טיס של צה"ל תקפו רקטה עתירת משקל של ארגון הטרור גא"פ

17:13 – במהלך הלילה, צה"ל והשב"כ סיכלו באמצעות תקיפה אווירית של מטוסי קרב, שלושה פעילים של ארגון הטרור חמאס, בדירת מסתור מבצעית אשר שמשה את מערך הסייבר של הארגון בעיר עזה. תקיפה זו הינה חלק מעשרות פעילויות מבצעיות מול מערך הסייבר של הארגון. הדירה שימשה את הפעילים לטובת פעילות סייבר התקפית נגד יעדים ישראליים, שהנה פעילות טרור לכל דבר ועניין.

15:53 – כלי טיס של צה"ל תקף לפני זמן קצר שלוש עמדות שיגור רקטות ביניהן עמדת שיגור ששיגרה לעיר באר שבע ועמדת שיגור פצמ״ר של ארגון הטרור חמאס בחאן יונס ובבית חאנון ברצועת עזה.

14:29 – לפני זמן קצר, צה"ל תקף עמדת תצפית ובה פיר מנהרה של ארגון הטרור חמאס. העמדה הינה חלק מתשתית המנהרות של הארגון במרכז הרצועה

13:45 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה"ל תקף וסיכל שלושה פעילי טרור של ארגון הטרור גא"פ בעת שניסו לשגר רקטות אל עבר מדינת ישראל במרחב רצועת עזה

13:32 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה"ל תקף וסיכל פעיל טרור של ארגון הטרור חמאס בעת ששיגר רקטות אל עבר מדינת ישראל במזרח עזה וכן עמדת שיגור רקטות של הארגון בחאן יונס.

11:47 – לפני זמן קצר, מטוסי קרב של צה"ל תקפו מתחם צבאי של המחלקה הטכנולוגית של ארגון הטרור חמאס בבניין במרחב ג׳באליה

11:17 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה"ל תקפו מתחם שיגור רקטי תת קרקעי של ארגון הטרור חמאס בעיר עזה.

9:32 – לפני זמן קצר, תקפו מטוסי קרב של צה"ל תשתית טרור בביתו של ראש מחלקת המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס, אסאמה טבש בעיר חאן יונס ברצועת עזה.

9:11 – לפני זמן קצר תקפו מטוסי קרב של צה"ל אתר לייצור אמל"ח השייך לארגון הטרור גא"פ בעיר דיר אל בלח במרכז רצועת עזה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים