שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » החברות הזרות ביטלו טיסות, אל על קצרה את הפירות
בצל שומרי החומות
אל על הוסיפה במהלך השבוע האחרון טיסות רבות, זאת לאור ביקושים שהלכו וגדלו מצד ציבור הנוסעים הישראלי ולאור ביטולים רבים בקרב חברות התעופה הזרות לישראל
מטוס אל על. אילוסטרציה | צילום: Rebius, שאטרסטוק

אל על הוסיפה במהלך השבוע האחרון טיסות רבות, זאת לאור ביקושים שהלכו וגדלו מצד ציבור הנוסעים הישראלי. כזכור, בשל מבצע 'שומרי חומות' מרבית חברות התעופה הזרות ביטלו / דחו את הטיסות שלהם לישראל בשבוע האחרון, ונוסעים רבים מחפשים טיסות חילופיות, ואל על ניצלה את הפרצה וקטפה את הפירות.

במוצאי שבת לפנות בוקר יצאה טיסה מנתב״ג לניו יורק (JFK) טיסה מספר LY003, לאחר מכן בלילה בין יום שלישי לרביעי הקרוב ה-19 במאי, אל על הוסיפה טיסה נוספת מנתב”ג לניוארק (LY0025), גם היא בשעה 03:00 לפנות בוקר.

בשלישי אל על הוציאה טיסות מנתב”ג גם ללונדון, פרנקפורט, פריז. וברביעי, (היום), הוסיפה החברה טיסות מנתב”ג לניו יורק, אמסטרדם, לפריז. כאשר במקביל, החברה גם מעבה את הטיסות הנכנסות שלה לישראל והוסיפה טיסות נכנסות מניו יורק, לונדון, פרנקפורט, לונדון, אמסטרדם.

לא רק אל על חווה עדנה מביטולי הטיסות של החברות הזרות, גם חברות ארקיע וישראייר, הודיעו על תגבור טיסותיהן ושמירה על קווי התעופה אל ישראל וממנה.

לצד הביטולים הרבים של חברות התעופה הזרות, 3 חברות התעופה זרות לא ביטלו את טיסותיהן למרות מתקפת הטילים על ישראל. חברת פליי דובאי מאיחוד האמירויות, ממשיכה להפעיל 2 טיסות יומיות בקו ת״א -דובאי, חברת אתיופיאן איירליינס, הודיעה כי תמשיך להפעיל 5 טיסות שבועיות

גם חברת בלו בירד היוונית, ממשיכה להוציא טיסות ליוון והאיים, ואף הגדילה לעשות ו בכניסה למטוסים, הוצבו דגלי ישראל לאות הזדהות, ואנשי הצוות הצטלמו בכניסה למטוס עם משפחות בקריאה לכבוד הדדי, לדו קיום ולהרגעת הרוחות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים