שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "החובה לעטות מסיכה – כמו לעצור באדום"
מיכאלי בסיעה
שר התחבורה: "אנחנו מנהלים דיונים שמתבססים על נתונים, ושיקולים ענייניים בשביל למצוא את החלופות שיאפשרו לנו לשמור עליכם מבחינה בריאותית וגם מבחינה כלכלית"
מסכה | צילום: Dech St, שאטרסטוק

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ויו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי בישיבת הסיעה: "בריאות הציבור, טובת המשק ושגרה, החיים עצמם – אלה הדברים שאנחנו עובדות ועובדים כדי לאזן ביניהם. למצוא את הפתרונות שיאפשרו גם וגם".

"לכן, מתקיימות כל הזמן ישיבות של כל גורמי המקצוע מכל המשרדים, שרות ושרים שיושבות ויושבים ביחד ומנהלים דיונים שמתבססים על נתונים, ושיקולים ענייניים באמת בצורה הכי לטובת העניין שיש בשביל למצוא את החלופות שיאפשרו לנו לשמור עליכם ועליכן מבחינה בריאותית וגם מבחינה כלכלית לטובת המשק, אותו אנחנו צריכות וצריכים בשביל החיים".

"זה מה שעומד בבסיס המתווה של הפעלת נתב"ג, של החובה לעטות מסיכות, של התו החדש באולמי השמחות שנעשה יחד איתם ויחד עם משרד הבריאות וגורמי המקצוע האחרים".

"אני פונה אליכן ואליכם באופן אישי, ההנחיות והחוקים נועדו לשמור על כולנו ועל החיים שלנו כדי שנוכל להמשיך לחיות אותם. לכן החובה לעטות מסיכה במקום סגור, ובדגש על תחבורה ציבורית, היא חובה בדיוק כמו החובה לעצור באור אדום. החובה לשמור על בידוד מתי שצריך בידוד היא בדיוק כמו החובה לציית לכל חוק אחר. אז פשוט אל תעברו על החוק. נורא פשוט, אל תעברו על החוק. זה בשביל לשמור על הבריאות של כל אחת ואחד מכם ועל הבריאות של כולנו ביחד".

"אני רוצה למסור חיזוק ידיים וניחומים כמובן לתושבות ותושבי גרמניה שמתמודדים עם אסון מאוד כבד שנגרם משינוי אקלים, עוד תזכורת למי שנוח לה או לא להדחיק את משבר האקלים שהוא כאן בגדול והוא מאיים עלינו כך שאנחנו חייבות וחייבים לעשות דברים מאוד אקטיביים כדי להתמודד אתו".

"אני גאה מאוד שאתמול השקנו – שרת הגנת הסביבה, שרת האנרגיה ואני במשרד התחבורה את היוזמה לתחבורה נקיה שבאמת שמה יעדים מאוד קונקרטיים לכלי רכב נקיים וגם לתשתיות שיאפשרו טעינה חשמלית על מנת שכלי הרכב, אני מקווה פחות ופחות פרטיים, כי יותר ויותר ציבוריים שאנחנו נשקיע בהם שיהיו חשמליים ונקיים למשעי, זה צעד אחד בוודאי לא מספיק אבל יהיו עוד רבים".

"הבוקר בישיבת הממשלה הצבענו על סגירת משרדים מומצאים מהממשלה הקודמת, חיסכון ניכר לאוצר המדינה, לכסף של הציבור וחזרה של גופים ממשלתיים למקומות שבהם הם צריכים להיות כדי שיוכלו לשרות את החברה הישראלית ואת מדינת ישראל במקסימום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים