שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » ה'חור' של פורים
טיפורים
כולנו מכירים אותו, אולי לא בשם: החור של פורים שמתחיל משעות הצהריים ועד שמגיע הזמן לסעודה
משלוח מנות | צילום: איציק ברנדויין

אחרי בוקר עמוס בריצות שמתחיל בהלבשת הילדים בתחפושות, צילומים למשקיעים, ריצה לבית כנסת למגילה, תמרון משלוחים נכנסים ויוצאים, ותחזוקת השפיות בין לבין. פתאום מגיעה השעה 12 בערך, ואז נהיה קצת שקט, ומתחיל החור.

אם היינו חיות לעצמינו, אולי פשוט היינו הולכות לנוח קצת. אבל צריך לארגן בעודה, ולילדים, נו, כרגיל, מ-ש-ע-מ-ם, ועודפי הסוכר שהם מכניסים לעצמם ביום הזה, גומרים להם להתלונן על זה ביתר שאת.

בדיוק לכן הכנו כמה טיפים לתעסוקה בזמן הזה. אבל הטים המרכזי: כדי להחליט ולהיערך מראש מה עושים בזמן הזה, וגם לעדכן את הילדים. זה יקל עלינו ויסדר להם את הראש.

תחפושות סבב שני
קנו מראש בלונים לקישוט, ועדיף בלוני נקניק ארוכים עם משאבה. תנו לילדים להתנסות, לנפח, לקפל בקיפולים שונים, ולקשט את הסלון. עטיפות של ממתקים, מה עושים איתם? אפשר לגזור אותן לרצועות, להדק רצועה לרצועה ולתלות שרשרת פורימית מצחיקה.

כמות החטיפים מוגזמת? שלפו סרטי מתנות מהמלאי, ותנו לקטנים ליצור מהבייגלה, הביסלי, התן-צ'אפ שרשראות חטיפים במתכונות שונות. לילדים בוגרים, אתגרו אותם לערוך שולחן מעוצב בעזרת צלופנים, קלקרים סרטים. קש, וכל שאריות המשלוחים.

יש לכם עודפי צלופנים מרשרשים משלל משלוחי המנות שקיבלתם? במקום לזרוק אותם לפח, תנו לילדים לנסות לקפל אותם בקיפולי מפיות, ויש לכם קישוט בסגנון אחר לשולחן הסעודה. כדי שזה יחזיק מעמד יש להיעזר במהדק לחיבורים לאחר הקיפול.

יצאתם עם שלל פחיות ריקות? רגע לפני שאתם מעיפים אותם למיחזור, הוציאו מדבקות בשלל צבעים, ותנו לילדים לקשט איתם את הפחיות. כשהפחיות מקושטות כיאות ומכוסות מכל הכיוונים הן יכולות לשמש כמגביה למרכז השולחן ואפשר להניח עליהן מגש גדול של דג, עוגה מקושטת ועוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים