שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "החלטת בג"ץ אתמול חסרת אחריות"
אדלשטיין תוקף
שר הבריאות אדלשטיין באירוע הוקרה לקופות החולים ומד"א ביוזמת איכילוב: "אנחנו עוד נתגבר על זה אבל חשוב עדיין לנהוג באחריות גם בכניסה והיציאה מישראל"
יולי אדלשטיין | צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין היה אורח הכבוד היום (חמישי) באירוע הצדעה שיזם מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב פרופ' רוני גמזו למנכ"לי קופות החולים ומד"א על פעולותיהם החשובות במבצע החיסונים המרהיב של ישראל.

באירוע אמר אדלשטיין כי "אני זוכר איך יחד עם ראש הממשלה נפגשנו איתכם במשל"ט ולחצנו: לכמה חיסונים תוכלו להגיע ביום? התשובה היתה: 60,000. לקח שבועיים להגיע לכמעט רבע מיליון חיסונים ביום. זאת העוצמה שלכם. מצד אחד לבוא בצניעות ומצד שני כשמגיעים לשטח לפרוס את זה במלוא העוצמה".

"מעולם לא היו רבים כל כך חווים כל כך הרבה למעטים כל כך. גייסתם את מיטב הכוחות. עברנו חמישה מיליון מתחסנים ועל כך מגיעה גם מילה טובה לאזרחי ישראל. כל אחד שעכשיו יושב בבית קפה, מתאמן בחדר כושר, משפחה שהולכת לקניון, או אוהדים שמתכוננים לדרבי. כל הדברים האלו הם בזכות אותם רופאות ורופאים, אחיות ואחים, פרמדיקים ופרמדיקיות".

"עם כל הזהירות שלי אני מתחיל להאמין שזה בלתי הפיך. בעבר, כדי להגיע לנתונים כאלו, היינו צריכים סגר מהודק. ועכשיו הכל פתוח וכל המדדים יורדים. אני מתחיל להאמין שהאירועים הקשים מאחורינו".

"אבל אליה וקוץ בה. אנחנו מול אויב מאוד רציני ולא כדאי לתת יד לתחושה שהכל נגמר. צר לי לומר לכם – גם אתמול בג"ץ נתן לזה ביטוי בהחלטה חסרת האחריות של פתיחה טוטלית של גבולות ישראל. זה מנוגד לאינטרס הציבורי. אנחנו עדיין לא שם. אנחנו עוד נתגבר על זה אבל חשוב עדיין לנהוג באחריות גם בכניסה והיציאה מישראל. כי הדבר היחיד שיכול לקלקל את המסיבה הוא הווריאנטים שיכולים להיכנס לישראל".

"אני מאמין שנתגבר גם בהמשך. אני סומך על מערכת הבריאות שלנו. בטוח שאף אחד מאיתנו לא יתן לננגיף עוד פעם לגבור עלינו, ונהיה יחד לא רק בפסח אלא גם ביום העצמאות. ננהג באחריות כדי שנוכל לחגוג בעוצמה. וכל זה בזכות המלאכים בלבן. תודה לכם", דברי אדלשטיין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים